Sunday 19 May 2024| ۰۵: ۴۸ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
یک فعال سیاسی در گفت و گو با آستان:
حالا که به واسطه درایت دولت تعامل با دنیا برقرار شده است، باید از فضای فعلی مراقبت کنیم تا مشکلات گذشته تکرار نشوند.
ارزش تعامل با جهان غیرقابل انکار است

استاد روابط بین الملل دانشگاه با بیان اینکه ارزش تعامل با جهان غیرقابل انکار است، کارنامه دولت روحانی را در فضای دیپلماسی درخشان توصیف کرده و اینطور می گوید: در فضای فعلی امید به کاهش مشکلات بیش از پیش است.

الهه کولایی در گفت و گو با خبرنگار آستان همچنین اظهار داشت: در کمال تعجب شاهد این هستیم که برجام و همچنین در کل نوع تعامل دولت با دولتهای اروپایی مورد نقد و یا بهتر است گفته شود، تخریب گروهی در داخل قرار می گیرد که در دولت پیشین آسیب هایی جدی را به رابطه ایران را نظام بین الملل وارد کرده بودند.

این فعال سیاسی افزود: بهتر است به آنها هشدار داده شود که سیاه نمایی در بحث دیپلماسی بسیار ضرر رسان تر از حوزه های دیگر است و هر گروهی که باعث و بانی شکست برنامه های ملی باشد، باید به افکار عمومی پاسخی قانع کننده بدهد و باید بدانند که در نهایت چاره ای به جزء حاشیه نشینی نخواهند داشت.

این استاد دانشگاه در ادامه اظهار داشت: ایران در طول سالهای هشتاد و چهار تا نود و دو در رابطه با کشورهای دیگر تنازع را به طور جدی تجربه کرد و نتیجه اش این شود که حوزه اقتصاد به طور جدی آسیب ببیند و مردم مشکلات معیشتی داشته باشند. 

الهه کولایی خاطر نشان کرد: حالا که به واسطه درایت دولت تعامل با دنیا برقرار شده است، باید از فضای فعلی مراقبت کنیم تا مشکلات گذشته تکرار نشوند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: