Tuesday 21 May 2024| ۰۱: ۳۴ - سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
نماینده ادوار مجلس گفت و گو با آستان مطرح کرد:
به طور حتم اگر زنان بتوانند در عرصه های مختلف مشارکتی جدی از خود به نمایش بگذارند، بی شک شاهد شکوفایی استعدادهایشان خواهیم بود که در راستای توسعه و تحقق این هدف مهم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
مشارکت زنان در عرصه های مختلف استعدادها را شکوفا می کند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بی توجهی به توانایی نیمی از جمعیت ناپسند است، توجه بیشتر به زنان را از تصمیم گیران خواستار شد.

فاطمه راکعی در گفت و گو با خبرنگار آستان اظهار داشت: در نظام بین الملل شاهد این هستیم که زنان روز به روز نقشی جدی تر در عرصه تصمیم گیری و اجرایی دارند و کارهای مهم را به عهده می گیرند. خب! این سئوال به وجود می آید که چرا در کشور ما اراده ای برای استفاده از پتانسیل زنان وجود ندارد و چرا به راحتی حاضر می شویم تا نسبت به توانمندی این قشر بی توجه باشیم. 

وی افزود: به طور حتم اگر زنان بتوانند در عرصه های مختلف مشارکتی جدی از خود به نمایش بگذارند، بی شک شاهد شکوفایی استعدادهایشان خواهیم بود که در راستای توسعه و تحقق این هدف مهم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

این فعال سیاسی  با اشاره به نگاهی که دولت یازدهم به زنان دارد، ادامه داد: اینکه شخص رییس جمهوری و همکارانشان به تاثیرگذاری زنان اذعان دارند، امری اثبات شده است. اما متاسفانه به دلیل های مختلف در این دوره هم به زنان توجه لازم نشد و آنها همچون همیشه بیشتر حاشیه نشینی را تجربه کردند که این مساله اصلا زیبنده کشور ما نیست.

فاطمه راکعی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد که دولت در مدت زمان باقی مانده از این دوره و همچنین دوره بعد تصمیم بگیرد تا توانایی زنان را در حوزه های مختلف به کار بگیرد.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین