Tuesday 30 April 2024| ۰۸: ۳۸ - سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کارشناس داوری در گفت و گو با آستان:
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، علیرضا فغانی به طور حتم در جام جهانی 2018 روسیه به عنوان داور وسط انتخاب شده و در مهمترین مسابقات فوتبال به قضاوت خواهد پرداخت.
دیدار فینال المپیک 2016 ریو در حالی در ساعات اولیه یکشنبه 31 مرداد انجام شد که علیرضا فغانی و کمک های ایرانی اش قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و مثل همیشه توانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

کارشناس داوری قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فینال رقابتهای المپیک 2016 را اتفاقی مسرت بخش برای جامعه داوری می داند و ابراز امیدواری می کند تا این اتفاق در رویداهای مهم آتی برای دیگر داوران فوتبال ایران هم بیفتد.

مسعود مرادی در گفت و گو با خبرنگار آستان در همین رابطه ادامه داد: علیرضا فغانی در گذشته هم سابقه قضاوت فینال جام ملتهای آسیا و دیدار نهایی جام باشگاه های جهان را هم داشته که این نشانگر توانمندی او و همچنین سایر داوران ایرانی است تا معلوم شود با وجود حرف و حدیث هایی که در رقابتهای داخلی مطرح می شود، داوران ایران هم از آمادگی بالایی برخوردار هستند و هم اینکه با قوانین روز و آخرین فنون داوری آشنایی کاملی دارند. پس می توان به راحتی اینطور نتیجه گیری کرد که اگر سرمایه گذاری لازم را داشته باشیم و فضا را برای آرامش کامل آنها فراهم کنیم، داوری ایران می تواند خودش را به سطح اول داوری دنیای فوبتال برساند.

داور بازنشسته ایران با اشاره به برگزاری لیگ شانزدهم افزود: قضاوت ها در لیگ برتر در طول 4 هقته اول مشکل چندانی نداشت و امیدوارم تا از این پس هم نوع سوت زدن ها در نتایج بازی های بزگرار شده تاثیری نداشته باشد.

مسعود مرادی در پایان صحتبهایش گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، علیرضا فغانی به طور حتم در جام جهانی 2018 روسیه به عنوان داور وسط انتخاب شده و در مهمترین مسابقات فوتبال به قضاوت خواهد پرداخت.


منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین