Saturday 18 May 2024| ۱۹: ۱۸ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
یک فعال سیاسی در گفت و گو با آستان:
در دو جریان اصولگرا و اصلاح طب در فضای کنونی چهره¬ای ندارند که توان رویارویی انتخاباتی با روحانی را داشته باشد.
روحانی برنده انتخابات ریاست جمهوری است

یک فعال سیاسی هجمه های وارده به حسن روحانی را بی فایده می داند و بر این باور است که او در سال 96 هم به راحتی برنده انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد.

احمد خرم در گفت و گو با خبرنگار آستان در این رابطه اظهار داشت: دولت یازدهم در حل مشکلات داخلی و هم در ترمیم فضای بین الملل به خوبی توانسته انتظارات را برآورده کند و به همین دلیل در انتخابات اردیبهشت 96 بازهم به عنوان رییس جمهوری انتخاب خواهد شد. در واقع در دو جریان اصولگرا و اصلاح طب در فضای کنونی چهره ای ندارند که توان رویارویی انتخاباتی با روحانی را داشته باشد.

وزیر اسبق راه همچنین ادامه داد: رسم است که کشور در سال انتخابات همه چیزش سیاسی می شود و به موضوعات مختلف نگاهی سیاسی انداخته شود. مهم، این است که امور مربوط به مردم روی زمین نماند و کارهای کشور به خوبی پیگیری شود. اینکه اهداف مهم کشور تحت الشعاع فضای انتخاباتی قرار بگیرد، قطع به یقین اتفاقی ضرر رسان خواهد بود که جبرانش هزینه و انرژی زیادی را می طلبد.

احمد خرم بیان کرد: مردم واقعا دچار محدودیتهای زیادی هستند و دقیقا به همین دلیل بر همه نهادها و مسئولین امر واجب است تا همه هم و  غم شان را به کار بیگرند تا بلکه روز به روز شاهد این باشیم که مشکلات کاهش و آرامش عمومی افزایش پیدا کنند.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: