Tuesday 30 April 2024| ۱۴: ۳۹ - سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
البته در این میان باید به پیشرفت والیبال، ورزش بانوان و همچنین شمشیربازى و برخى بخش هاى دو میدانى و کشتی آزاد اشاره کنیم.
یادگار گرامی امام با اشاره به نتایج بازی های المپیک ریو 2016، گفت:  دست ورزشکاران غیور کشور عزیزمان و مربیان خوبشان را مى فشارم و با شما در این امید شریک مى شوم که در دوره هاى آینده جایگاهى بهتر در المپیک به دست آوریم.

به گزارش آستان،آيت الله سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار اين عكس نوشت:

سيد حسن خميني: اميدوارم جايگاه بهتري در دوره هاي بعد المپيك به دست آوريم

«المپیک با همه زیبایى ها و برخى زشتى هایش به آخر رسید. تلاش ورزشکاران ما هم پایان یافت. این دوره در حالى برگزار شد که سهمیه ما در المپیک بهتر شده بود و این نشانه خوبى است بر اینکه در سطح آسیا رشد کرده ایم. ولى در سطح جهانى _اگرچه برخى حق خورى ها را شاهد بودیم_ باید بپذیریم که جایگاه ورزش ما باید در رتبه هاى بالاترى قرار گیرد.از برخى از رشته ها انتظار بیشترى داشتیم که متأسقانه برآورده نشد. البته در این میان باید به پیشرفت والیبال، ورزش بانوان و همچنین شمشیربازى و برخى بخش هاى دو میدانى و کشتی آزاد اشاره کنیم. دست ورزشکاران غیور کشور عزیزمان و مربیان خوبشان را مى فشارم و با شما در این امید شریک مى شوم که در دوره هاى آینده جایگاهى بهتر در المپیک به دست آوریم».
منبع: آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین