Saturday 27 April 2024| ۰۲: ۴۷ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
وی با بیان این‌که «دامغان از نظر حمل و نقل جایگاه خوبی دارد» گفت: تولیدات این کارخانه در داخل استان به مصرف می‌رسد. ایران با وجود جمعیت 80 میلیون نفری ظرفیت خوبی در تولید فولاد و آهن قراضه دارد
معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به نقش مهم تولیدات فولادی در اقتصاد کشور، گفت: احداث کارخانه‌های فولادسازی نباید در کشور متوقف شود.

به گزارش آستان به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح فاز اول مجتمع فولاد کویر دامغان در جمع خبرنگاران دامغانی اظهار کرد: هنوز تا تکمیل ظرفیت نهایی تولید فولاد در کشور فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به ضرورت تداوم ساخت کارخانه‌های تولید فولاد، تصریح کرد: در احداث کارخانه‌های فولادسازی باید به مکان‌یابی ساخت کارخانه‌ها توجه کارشناسانه داشته باشیم. کارخانه‌های فولاد باید در نقاطی احداث شوند که با محدودیت در حمل و نقل، صادرات و کمبود منابع آبی مواجه نباشند.

وی با بیان این‌که «دامغان از نظر حمل و نقل جایگاه خوبی دارد» گفت: تولیدات این کارخانه در داخل استان به مصرف می‌رسد. ایران با وجود جمعیت 80 میلیون نفری ظرفیت خوبی در تولید فولاد و آهن قراضه دارد.

معاون اول رییس‌جمهور همچنین در آیین افتتاح کارخانه فولاد کویر دامغان با اشاره به دیدار اخیر هیات دولت با مقام معظم رهبری تصریح کرد: معظم‌له از مجموعه اقدامات و فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد مقاومتی رضایت دارند.

وی با اشاره به نقش مهم مردم و بخش خصوصی در خصوص تحقق شعار سال یادآور شد: تحقق اقتصاد مقاومتی تنها مختص دستگاه‌های دولتی نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: