Monday 06 May 2024| ۰۹: ۵۵ - دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
کشور از حیث اقتصادی در مسیر توسعه قرار گرفته است و حمایت از سرمایه گذاری وکار آفرینان از برنامه های مهم دولت است و باید بر این امر اذعان داشت که عامل توسعه و رونق در اقتصاد حضور سرمایه گذاران وکار آفرینان است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: خوشبختانه امروز کشور به ثبات اقتصادی رسیده و قبل از دولت تدبیر و امید کشور در ثبات اقتصادی نبود.

به گزارش آستان،حسینعلی امیری شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح مجتمع کاغذ سازی، افزود: ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار در سطح کشور در توسط آقای مدیریت شرکت راشاد کاسپین کار بسیار بزرگ و مهمی است و یک عبادت محسوب می شود.

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال برای بنده خدا یک عبادت و شاخص مهم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: کار آفرینی که بتواند حاجات و اشتغال انسان‌ها را برآورده  کند کار بسیار بزرگی است و این کار و اقدام بزرگ ذخیره آخرت می شود.

امیری تاکید کرد: براساس ارزیابی هایی که صورت گرفته، استاندار سابق زنجان در شاخص های توسعه استان جزو استاندارهای ردیف اول در کشور بود.

وی افزود: باید دست کار آفرینان را بوسید و فرش قرمز برای آنها فراهم کرد چرا که در ایجاد اشتغال یک جوان موثر بوده اند و مانع گرفتار شدن او به آسیب های اجتماعی شده اند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: مجاهدان صحنه جهاد اقتصادی سرمایه گذاران و کار آفرینان هستند و برای دولت درست کردن یک شغل بسیار مهم است.

امیری افزود: اولویت اول دولت تدبیر و امید در کشور اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه بعد از برجام تحریم های ظالمانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برداشته شد و فضای کسب و کار بهبود یافت.

وی تصریح  کرد: خوشبختانه با برداشتن تحریم ها مبادلات بانکی رشد داشت و حجم صادرات دو برابر شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه  فضای کسب و کار از رتبه ۱۵۲ به رتبه ۱۰۸ رسیده و با برنامه ریزی به رتبه  زیر ۱۰۰ می رسد، افزود: خوشبختانه امروز کشور به ثبات اقتصادی رسیده است و قبل از دولت تدبیر و امید کشور در ثبات اقتصادی نبود.

امیری یاد آورشد: امروز با برداشتن شدن تحریم ها تورم ۴۷ درصد در کشور مهار شده است و اقتصاد کشور رشد کرده است چرا که تورم مشکلات جدی در بخش اقتصادی ایجاد می کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید شاخص سرمایه گذاری در کشور مثبت شده و راه اندازی ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی طی عمر این دولت کار بسیار بزرگی است و یک عبادت خالصانه است.

امیری گفت: کشور از حیث اقتصادی در مسیر توسعه قرار گرفته است و حمایت از سرمایه گذاری وکار آفرینان از برنامه های مهم دولت است و باید بر این امر اذعان داشت که عامل توسعه و رونق در اقتصاد حضور سرمایه گذاران وکار آفرینان است.

وی افزود: زنجان یک مدافع بسیار جدی در کابینه دولت دارد و این یک فرصت و امتیاز برای مردم استان زنجان است.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین