Monday 29 April 2024| ۰۶: ۵۳ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
امروز همه ایرانیان به کیمیا علیزاده به عنوان یک دختر ایرانی آنهم از یک خانواده زحمتکش که موفقیت بین المللی کسب کرده افتخار می کنند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیکی کشور حضور یافت.

به گزارش آستان، علی ربیعی صبح جمعه در مراسم استقبال از کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیکی کشور که در مجتمع بین المللی تنیس کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در این جشن و ابلاغ سلام رئیس جمهور، اظهار کرد: زنان ایرانی توانمند هستند باید شرایط برای پیشرفت زن ایرانی بیش از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه کیمیا از یک خانواده کارگری است، گفت: وی در دوران تحصیل نیز حائز رتبه های برتر بوده و این مهم نشان دهنده این است که همه افراد در هر طبقه اجتماعی می توانند به طبقات بالاتر رشد کرده و موفقیت های بزرگ برای یک ملت ایجاد کنند.

وزیر تعاون گفت: امروز همه ایرانیان به کیمیا علیزاده به عنوان یک دختر ایرانی آنهم از یک خانواده زحمتکش که موفقیت بین المللی کسب کرده افتخار می کنند.

ربیعی با تاکید بر اینکه امروز کیمیاهای زیادی می توانند نام و نشانی برای فرزندان و دختران ایرانی به ارمغان بیاورند، گفت: امروز برای تقدیر از این فرزند غیور در این مراسم حضور یافتم.

منبع:مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین