Tuesday 30 April 2024| ۰۸: ۰۲ - سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
با حضور یادگار امام صورت گرفت؛
این برنامه در راستای تقویت سطح دانش،بینش و پیوند عاطفی دانشجویان با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
اختتامیه اردوی فرهنگی آموزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی

آیین اختتامیه نخستین اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان  دختر دانشگاه آزاد اسلامی در 18 شهریور با حضور آیت الله سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان نخستین اردوی آموزشی فرهنگی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که از سیزدهم تا نوزدهم شهریور برگزار شده بود با حضور آیت الله سید حسن خمینی به پایان رسید.

این برنامه در راستای تقویت سطح دانش،بینش و پیوند عاطفی دانشجویان با امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.

جهت دهی ارزشی به اردوهای دانشجویی،نخستین دوره اردو ، کلاس‌های آموزشی واحدهای درسی درس وصیّت‌نامه سیاسی الهی امام خمینی(س) و درس انقلاب اسلامی، با بهره‌مندی از استادان گروه معارف، در قالب یک برنامه متفاوت برای فعالیت علمی فرهنگی در فضای معنوی حرم مطهر امام راحل در نظر گرفته شده بود.

همچنین مشارکت معاونت  این برنامه در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی به میزبانی پژوهشکده امام خمینی(س) و با مسئولیت اجرایی واحد یادگار امام خمینی(س) شهرری برگزار شد.

 در نخستین دوره این اردوی آموزشی و فرهنگی 6 روزه، علاوه بر آموزش 3 واحد درسی درس های وصیت نامه و انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی نیز اجرا می شود.
 دانشجویان از 8 استان شامل استان‌های اصفهان، البرز، تهران، کرمانشاه، گیلان، مازندران، مرکزی و واحد نجف آباد در این اردو حضور داشتند.

لازم به ذکر است خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ سیزدهم تا نوزدهم شهریور به صورت مجزا به مدت شش روز در محل اردو حضور داشتند و در ادامه هریک از گروه‌ها نیز یک روز از خمین و قم بازدید کردند.

همچنین علاوه بر تجدید میثاق دانشجویان دختر با آرمان های امام خمینی(س) ایجاد شور و نشاط وصف ناشدنی در بین جوانان از ثمرات عینی این اردو بود.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین