Monday 29 April 2024| ۰۱: ۱۳ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
مدیر عامل باشگاه شهدای ماکران در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی بودند که نه تنها در بحث سیاسی،دینی،مذهبی،اجتماعی واقتصادی بلکه در بحث ورزشی آگاهی و اطلاعات زیادی داشتند.
امام خمینی(س) درصحنه هایی که جامعه امروز به آن نیازمند است،حضور داشته و مسلط بودند

مدیر عامل باشگاه شهدای ماکران شهرستان میاندرود بازیکنان تیم فوتبال را به منظور ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیوند مستحکم با آرمان های امام راحل به حرم مطهر امام خمینی(س) آورده بود،گفت:نسل جوان جامعه به خصوص جوانان ورزشکار باید راه امام خمینی(س)را ادامه دهند و با آرمان های امام راحل پیوند عاطفی عمیق تری برقرار کنند.

عبدالرضا فولادی مدیر عامل باشگاه شهدای ماکران که برای قهرمانی جام حذفی به تهران آمده بودند در زیارت حرم مطهر امام خمینی(س) در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان ادامه داد:این تیم به نام شهدا نامگذاری شده است و خوشبختانه تمام بازیکنان تیم شهدای ماکران جوانان انقلابی و ادامه دهنده آرمان های امام راحل هستند.

وی در ادامه افزود:عرق ملی به کشور و عرق به شیعه بودن ،بحث ولایت مداری و... را به بازیکنان این تیم به خوبی آموخته ایم.جوانان تیم شهدای ماکران توصیه هایی که امام خمینی(س) به ورزشکاران داشتند را سرلوحه موفقیت های شان قرار دادند.

فولادی تصریح کرد:روز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تلخ ترین روزی زندگی ام است و زمانی که برای شرکت در مراسم رحلت ایشان به تهران آمدم نمی توانستم پرواز آسمانی ایشان را بپذیرم.در روز چهلم امام خمینی(س) هم به عشق امام خمینی(س) از ساری به تهران پیاده آمدم.

وی بیان کرد:بازیکنان تیم شهدای ماکران به عشق امام و رهبری در حرم مطهر حضور پیدا کردند تا قبل از مسابقات روحیه شان تقویت شود.با توجه به اینکه امام خمینی(س) توصیه های بسیاری به ورزشکاران داشتند در طی این چند سال سعی کردیم تا درس های امام خمینی(س) را در خصوص جامعه ورزشی به ورزشکاران بیاموزیم.

فولادی در خصوص ابعاد شخصیتی امام راحل افزود:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شخصیتی بودند که نه تنها در بحث سیاسی،دینی،مذهبی،اجتماعی واقتصادی بلکه در بحث ورزشی آگاهی و اطلاعات زیادی داشتند و در تمام صحنه هایی که در جامعه امروز نیازمند آن هستیم ایشان حضور داشته و مسلط بودند.

وی گفت:وجاهت و شخصیت ایشان به اندازه ای کامل بود که در تمام بحث های جوامع بشری اطلاعات داشتند و تمام جوانان ورزشکاری که به عشق امام در حرم مطهر حضور می یابند به عشق این شخصیت بزرگ دینی می آیند تا با آرمان های ایشان تجدید میثاق کنند.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین