Monday 29 April 2024| ۰۲: ۲۸ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
عضو هیئت مدیره تیم شهدای ماکران در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران:
بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خودباوری را به ما یاد داد وا ین خودباوری که برگرفته از اندیشه ایشان بود را نیز سرلوحه امور قرار دادیم.
با آرمان های امام خمینی(س) توانستیم در مقابل کفر و طاغوت ایستادگی کنیم

عضو هیئت مدیره و کمیته انظباطی تیم فوتبال شهدای ماکران گفت:یکی از ارکان اصلی که جزء قوانین در تیم شهدای ماکران میاندرود است تقویت روحیه بازیکنان این تیم با اندیشه ها و توصیه های امام خمینی(س) است.

حجت الاسلام مجید رضا فولادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان ادامه داد:تقویت روحیه این جوانان با توصیه های امام خمینی(س)بیشتر به منظور پیوند بین آرمان های امام راحل با جوانان است.

فولادی در ادامه بیان کرد:بیش از سه دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبریت امام خمینی(س) می گذرد توانستیم با آرمان های امام راحل در مقابل اندیشه های کفر و طاغوت ایستادگی کنیم.

وی افزود:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خودباوری را به ما یاد داد  واین خودباوری که  برگرفته از اندیشه ایشان بود را نیز سرلوحه امور قرار دادیم.من به عنوان یک طلبه در روستایم سعی کردم به جوانان روستایی این خودباوری را نیز یاد داده و به آنها بیاموزم که با اعتقاد و تکیه بر توانمندی های خود می توانند قله های بزرگ موفقیت را فتح کنند.

حجت الاسلام فولادی تصریح کرد:این وعده و نوید همان اندیشه امام راحل است که به ملت ایران داده شده بود و من نیز توانستم آن را به جوانان روستایم منتقل کنم.همیشه به این جوانان توصیه کردم با عهد و میثاقی که با شهدا و امام راحل بسته اند راه و روش این عزیزان و امام بزرگوار را به عنوان نماد و الگو قرار دهند تا بتوانند همان امام و شهدا با ایستادگی ،مقاومت و خودباوری به عرصه های موفقیت دست یابند و پیروز میدان شوند.

منبع:آستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین