Friday 03 May 2024| ۱۴: ۴۹ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت؛
حضرت امام خمینی(س)،به عنوان یک الگوی کامل در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی نسل جوان و نوجوان جامعه تاثیر گذار بودند.از این رو همه معلمان و همه اقشار مختلف جامعه امام راحل را به عنوان یک الگوی کامل در زندگی پذیرفته اند.
امام خمینی(س) و شهدا، برجسته ترین و ارزشمندترین الگوهای زندگی معلمان هستند

اعضای انجمن اولیای مربیان،اساتید و معلمان دبیرستان شهید بهشتی منطقه 2 با آرمان های امام خمینی(س)،بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

عبدالله هنرمندی،مدیر دبیرستان شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:به مناسب فرارسیدن بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و به نوعی تشکیل نخستین جلسه شورای دبیران در حرم مطهر امام خمینی(س) حضور یافتیم تا بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(س) تجدید میثاق کنیم.

وی در ادامه گفت: بازدید از حرم مطهر و دیدار از خانه شهید در بهشت زهرا(س) روحیه معنوی همکاران را تقویت کرد.زیرا امام خمینی (س) و شهدا برجسته ترین و ارزشمندترین الگوهای زندگی معلمان هستند.

هنرمندی بیان کرد:حضرت امام خمینی(س)،به عنوان یک الگوی کامل در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی نسل جوان و نوجوان جامعه تاثیر گذار بودند.از این رو همه معلمان و همه اقشار مختلف جامعه امام راحل را به عنوان یک الگوی کامل در زندگی پذیرفته اند.

وی در ادامه تصریح کرد:با برگزاری همایش ها و برنامه های مختلف فرهنگی باید نام و یاد امام خمینی(س) را زنده نگه داشت تا جوانان و نوجوانان راه و رسم زندگی امام راحل را سرمشق زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهند.یکی از مهم ترین راهکارها تقویت معاونان پرورشی در مدارس است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین