Friday 03 May 2024| ۱۶: ۴۹ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
مربی دارالقرآن ثقلین ورامین در تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س):
مربی دارالقرآن ثقلین ورامین با کودکان افغان برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند.
امام خمینی(س) طاغوت را شکست داد و انقلاب عظیمی به پا کرد، ما نیز به عنوان رهروان ایشان باید با طاغوتیان زمان مبارزه کنیم

مربی دارالقرآن ثقلین ورامین با کودکان افغان برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(س) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کردند.

سرور رضایی مربی قرآن در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:در هفته دفاع مقدس به سر می بریم و تعدادی از کودکان افغان که عضو دارالقرآن ثقلین ورامین هستند را برای بازدید به حرم امام خمینی(س) آوردیم تا از نزدیک با آرمان های والا و شاخص امام خمینی(س) آشنا شوند.

وی در ادامه گفت:امام خمینی(س) از نوادگان عترت هستند و با توجه به اینکه راه و روش قرآن را در زندگی مان به کار می گیریم ما نیز باید به فرزند آل الله احترام گذاشته و راه امام راحل را ادامه دهیم.

رضایی مربی قرآن افزود:به کودکان افغان که عضو این موسسه قرآنی هستند و پیام خدا و پیامبر اسلام را می رسانیم،یاد می دهیم که امام راحل یکی از فرزندان امام حسین(ع) بود که یک کشور و ملت را از چنگال یزیدیان زمان نجات داد و حکومتی را بنا کرد تا همه مردمان جهان درس آزادی و انقلاب را بیاموزند.

وی تصریح کرد:همه درس ها و پیام های امام خمینی(س)برگرفته از متن قرآن بود و مبارزه با کلماتی مثل طاغوت،شیطان و ظلم همان مباحثی است که خداوند متعال نیز به انسان ها تاکید کرد که با اینها باید به مبارزه پرداخت.

مربی دارالقرآن ثقلین گفت:امام خمینی(س) قرآن را زنده کرد و ما امروز در حرم مطهر ایشان حضور یافتیم تا کودکان مان را با اهداف و آرمان های امام راحل آشنا کنیم.در جهانی که امروز همه انسان ها اسیر طاغوت شدند،امام خمینی(س) طاغوت را شکست داد و انقلاب عظیمی به پا کرد، ما نیز به عنوان رهروان امام خمینی(س) باید بتوانیم هر روز بیشتر با معنای قرآن و اهل بیت(ع) فرزندان مان را آشنا کنیم تا بتوانند با طاغوتیان زمان مبارزه کنند امید است این فرزندان نیز از سربازان و رهروان امام خوبان شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین