Monday 06 May 2024| ۰۹: ۱۱ - دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
نماینده ادوار پنجم مجلس در گفت و گو با آستان:
در مجلس شورای اسلامی مباحثی را پیرامون دیدگاه های حضرت امام خمینی(س) اختصاص دادم و بحث وحدت که مد نظر امام خمینی(س) بود را قوت بخشیدیم.
بهره مندی از اندیشه های اقتصادی امام خمینی(س) یک راهنمای جدی در اقتصاد جامعه امروز است

نماینده ادوار چهارم و پنجم مجلس با حضور در حرم امام خمینی(س) ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:با توجه به اینکه بخش عظیمی از وصیت نامه امام خمینی(س) در خصوص توجه به مباحث اقتصادی است یکی از راهبردهای سازمان برنامه و بودجه توجه به مباحث اقتصادی با اندیشه های امام راحل است.

دکتر عبدالغفار شجاع در ادامه افزود:در مجلس شورای اسلامی مباحثی را پیرامون دیدگاه های حضرت امام خمینی(س) اختصاص دادم و بحث وحدت که مد نظر امام خمینی(س) بود را قوت بخشیدیم.همچنین در مقولاتی چون مسائل اجتماعی و فرهنگی کارهای بسیاری را انجام دادیم.

وی تصریح کرد:ایران از لحاظ منابع اقتصادی کشور ضعیفی نیست و منابع فسیلی و کانی عظیمی جهت بهره برداری داریم که مدیریت آن را بیشتر باید مد نظر قرار دهیم.امام خمینی(س) و مقام معظم رهبری در خصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی در هر زمانی تاکیدات فراوانی داشته اند و به عنوان دو محور اساسی کشور به آن نگاه می کنند.

دکتر شجاع ادامه داد:با تشکیل،تشکل های سیاسی و اجتماعی در استان ها سعی کردیم بحث اقتصادی را به عنوان سایه دولت با افرادی پیش ببریم که پایبند به نظام   و دولت هستندتا بتوانیم منابع مالی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی را در داخل و خارج کشور تقویت کنیم.همچنین بهره مندی از اندیشه های اقتصادی امام خمینی(س) یک راهنمای جدی در اقتصاد جامعه امروز است. 

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین