Friday 26 April 2024| ۱۰: ۲۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
معاون آموزشی دبستان شهید رجبی در حرم مطهر امام راحل:
اهداف امام خمینی(س) در انقلاب اسلامی بسیار کلان و گسترده بود و همان طور که ایشان فرمودند:"سربازان ما در گهواره ها هستند"، باید تلاش کنیم تا با این افکار رشد یابند و بحث مقاومت یکی از اصولی است که باید به دانش آموزان آموخت.
آشنا ساختن کودکان با افکار و اندیشه های امام خمینی(س) از سنین مدرسه

جمع کثیری از دانش آموزان دبستان شهید رجبی منطقه 19 تهران برای پیمان بستن و عهد با اهداف ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر حضور یافته و با آرمان های امام شهدا تجدید بیعت کردند.

معاون آموزشی دبستان شهید رجبی منطقه 19 تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:بازدید از مزار شهدای والای مقام و زیارت امام خمینی(س) یکی از برنامه هایی است که در راس امور آموزشی این مرکز قرار دارد.

حمید مردانی فر در ادامه افزود:پیمان بستن با آرمان های شهدا و امام راحل مانند بذری است که باید در دل نوجوانان و جوانان این کشور بکاریم تا دانش آموزان ولایتی و پایبند به نظام اسلامی بار آیند.

این معاون آموزشی در ادامه با اشاره به اینکه جایگاه و مقام شهدا و امام راحل را باید برای نسل جوان به طور شفاف توضیح داد،گفت:شناساندن جایگاه رفیع شهدا و مقام والای امام خمینی(س) را باید از سنین مدرسه و در دوران کودکی به کودکان تفهیم کرد تا با اندیشه ها و افکار بزرگان دینی چون امام راحل رشد کنند.

وی تصریح کرد:سعی کردیم در برنامه های آموزشی آثار و وصیت نامه امام خمینی(س) وبرخی شهدا را مرور کنیم تا بیشتر با اهداف عظیم انقلاب اسلامی ایران و فرمایشات ایشان آشنا شوند.

مردانی فر بیان کرد:اهداف امام خمینی(س) در انقلاب اسلامی بسیار کلان و گسترده بود و همان طور که ایشان فرمودند:"سربازان ما در گهواره ها هستند"، باید تلاش کنیم تا با این افکار رشد یابند و بحث مقاومت یکی از اصولی است که باید به دانش آموزان آموخت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: