Friday 03 May 2024| ۱۰: ۳۵ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
:مبارزات امام خمینی(س) ستودنی و ارزشمند است. زیرا ایشان فردی بودند که در یک مقطع بحرانی توانستند روی خواسته های مردم ایران تمرکز کنند و ملت ایران را به خواسته های شان برسانند و انقلاب شکوهمندی را رقم بزنند.
توریست استرالیایی: مبارزات امام خمینی(س) ستودنی و ارزشمند است

یک زوج گردشگر که از استرالیا به ایران آمدند برای ادای احترام به مقام شامخ امام خمینی(س) از حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

توریست استرالیایی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:به نظرم ایران یکی از منحصر به فرد ترین کشورهایی است که ارزش سفر دارد.

وی در ادامه گفت:یکی از اهداف اصلی سفرمان به ایران این بود که در بازدید از مکان های تاریخی و مقدس ایران به بازدید از حرم مطهر امام خمینی(س) بپردازیم.

این گردشگر افزود:وقتی بیست ساله بودم و امام خمینی(س) در فرانسه زندگی می کردند خبرهای مربوط به ایشان را از طریق رسانه کشورم دنبال می کردم و برایم جالب بود که مردی بزرگ این گونه برای نجات میهن  و ملتش مبارزه می کند.

وی تصریح کرد:مبارزات امام خمینی(س) ستودنی و ارزشمند است. زیرا ایشان فردی بودند که در یک مقطع بحرانی توانستند روی خواسته های مردم ایران تمرکز کنند و ملت ایران را به خواسته های شان برسانند و انقلاب شکوهمندی را رقم بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین