Saturday 18 May 2024| ۰۸: ۰۹ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
ادای احترام هیئت مذهبی کرواسی به مقام شامخ رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران؛
آن زمان که امام خمینی(س) از فرانسه به ایران بازگشتند و ایده شان که همان پیروزی انقلاب اسلامی بود را به ثمر نشاندند صدای اسلام و مسلمانان را در همه جهان بالا بردند و رهبر امت شدند.
رئیس جامعه مسلمانان کرواسی:اندیشه های امام خمینی(س) هنوز هم زنده است

هیئت مذهبی کشور کرواسی که برای دیدار با آیت الله سید حسن خمینی به ایران آمده بودند با حضور در حرم مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.

رئیس جامعه مسلمانان کرواسی ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان در خصوص ابعاد شخصیتی امام راحل گفت:آن زمان که امام خمینی(س) از فرانسه به ایران بازگشتند و ایده شان که همان پیروزی انقلاب اسلامی بود را به ثمر نشاندند صدای اسلام و مسلمانان را در همه جهان بالا بردند و رهبر امت شدند.

دکتر عزیز حسن اویچ در ادامه افزود: با گذشت بیش از چند دهه از انقلاب اسلامی ایران هنوز هم اندیشه های امام راحل زنده است.زیرا امام خمینی(س) به همه مردمان جهان احترام می گذاشتند و برای همه ادیان الهی احترام خاصی قائل بودند.همچنین از سوی دیگر همه ادیان و مردم کل جهان نیز به شخصیت امام خمینی(س) احترام می گذاشتند.

دکتر حسن اویچ تصریح کرد:امروز به عنوان رهبران ادیان کرواسی برای زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل حضور یافته ایم زیرا امام خمینی(س) امام امت هستند.

دبیر کل کنفرانس اسقف کرواسی در ادامه بیان کرد:گفتگوی بین ادیان و مذاهب بسیاری از مشکلات ایجاد شده بین مذاهب را از بین می برد و ما سعی می کنیم بر اساس اندیشه های رهبران دینی گفتگوی بین ادیان را ترویج دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: