Friday 26 April 2024| ۰۹: ۴۵ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
همایش 6 هزار نفری دانش آموزان بسیجی برگزار شد؛
همایش شش هزار نفری هئیت رزمندگان اسلام ،معاونین وزیر آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان مدارس مناطق مختلف تهران در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
ندای لبیک یا حسین(ع) هئیت رزمندگان در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

همایش شش هزار نفری هئیت رزمندگان اسلام ،معاونین وزیر آموزش و پرورش با حضور  دانش آموزان مدارس مناطق مختلف تهران در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان این دانش آموزان ضمن تجدید  بیعت با آرمان های امام خمینی (س) در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند.

دانش آموزان مدارس مختلف همچنین برای  زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع ) و پاسداری از نهضت عاشورا در حرم مطهر امام راحل یکپارچگی و اتحاد شان را به نمایش گذاشتند و با اجرای سرود و تواشیح یاد و خاطره شهدای عاشورا را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است در این همایش باشکوه برخی سرداران و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و پدران شهدای جنگ تحمیلی  وشهدای معظم مدافع حرم حضور داشتند.

این همایش به منظور  همنوایی و همدردی با حضرت علی اکبر (ع)، نوجوان دلاور سید الشهدا(ع ) در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد  تا یاد و نام شهدای کربلا برای همیشه زنده بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: