Sunday 28 April 2024| ۲۳: ۲۶ - يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
از بزرگترین آموزه ها و خصوصیات امام آن بود که محیط خانوادگى شان سرشار از صفا و صمیمیت بود. تردید ندارم که زیبایى رابطه ى ایشان با همسر مکرمه شان در کمتر موردى قابل بازبینى است.
آیت الله سید حسن خمینی خاطره ای از ایام حضور امام در بیمارستان قلب شهید رجایى در سال ١٣٥٩بیان کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، یادگار گرامی امام راحل با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

یادگار امام: درد روزگار ما از نا آرامى در خانه و پریشانى خانواده آغاز مى شود

از راست: مادرم (خانم دکتر فاطمه طباطبایى)، سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوى(دختر سوم امام)، خانم(همسر امام )، یادگار امام، خانم زهرا اشراقى، آقاى مهندس على اشراقى و آیت الله مسیح بروجردى. من هم در میانه تصویر کنار امام نشسته ام.
صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراء(س) در حدیثى که از ایشان نقل شده مى فرمایند: خیارُکم اَلْیَنُکم مناکبةً و اَکرمُهم لِنسائِهم؛
‎بهترین شما کسی است که در برخورد با مردم نرم تر و مهربان تر باشد و ارزشمندترین مردم کسانی هستند که با همسرانشان مهربان تر و بخشنده ترند.
‎(دلال الامامه و کنزالعمال ، ج‌ 7، ص225)
‎تردید نکنید که درد روزگار ما از نا آرامى در خانه و پریشانى خانواده آغاز مى شود و به پاره پاره شدن جامعه ختم مى گردد و درمان آن مدارا و رفاقت با مردم و عشق ورزى و ملاطفت با اعضاى خانواده است. 
خدا رفتگان شما را بیامرزد، از بزرگترین آموزه ها و خصوصیات امام آن بود که محیط خانوادگى شان سرشار از صفا و صمیمیت بود. تردید ندارم که زیبایى رابطه ى ایشان با همسر مکرمه شان در کمتر موردى قابل بازبینى است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین