Thursday 28 March 2024| ۱۵: ۵۶ - پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
امام جمعه کاشان:
این عالم مجاهد، حکیم، مفسر و محقق درکنار پدر خود سرمایه بزرگی برای اسلام بود.
به گزارش آستان به نقل از ایرنا،نماینده ولی فقیه وامام جمعه کاشان گفت: اختلاف و درگیری ها در میان خاندان آل سعود بیانگر آن است که این رژیم جنایتکار در حال تزلزل و فرو پاشی است.

 اختلاف بین خاندان آل سعود بیانگر فروپاشی این رژیم جنایتکار است
به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان، اظهار کرد: پیش تر اختلاف ها و درگیری ها در خاندان آل سعود، مذاکره، چانه زدن و مناقشه های کلامی بود.

وی با بیان این که حاکم آل سعود هفته گذشته فرمان داده بود یکی از فرزندان و شاهزاده ها را گردن زده و اعدام کنند، افزود: این مهم نشانگر فروپاشی خاندان آل سعود است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: یک استاد اقتصاد دان دانشگاه کمبریج تحلیل کرده تا زمانی که آل سعود از بین نرود امیدی به از بین رفتن داعش نیست.

وی تصریح کرد: به نوشته این تحلیلگر، آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت از سران شرور و تبهکار عربستان، مسلمانان را سرکوب می کنند و در مقابل حکومت سعودی به رژیم صهیونیستی اجازه گسترش یافتن را می دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین گفت: بر اساس اعلام صندوق حمایت از کودکان بر اثر بمباران بی رحامنه هواپیماهای جنگنده متجاوز حکومت آل سعود یک هزارو 160 کودک در یمن به شهادت رسیده اند و یک هزارو 730 نفر نیز مجروح شده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ارتش عراق با پشتیبانی نیروهای مردمی به شهر موصل که مهمترین و دومین شهر عراق و پایگاه و مرکز حکومت داعشی هاست، یورش برده و هم اکنون در محاصره سخت ارتش عراق و نیروهای مردمی است.

خطیب نمازجمعه کاشان یادآور شد: ارتش عراق روستاها و شهرهای کوچک اطراف موصل را از لوث وجود داعشی ها پاکسازی و تصرف کرده و عده زیادی از داعشی های تکفیری یا به هلاکت رسیده و یا در حال فرار به سمت حلب و کشور سوریه هستند.

آیت الله نمازی اظهار کرد: در سوریه هم ارتش این کشور با پشتیبانی نیروی های مردمی در حال به هلاکت رساندن تروریست های تکفیری داعش هستند.

وی هم چنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی که روز نخست آبان سال 56 در نجف اشراف به صورت مبهم و مشکوک به شهادت رسیدند، یادآور شد: این عالم مجاهد، حکیم، مفسر و محقق درکنار پدر خود سرمایه بزرگی برای اسلام بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان هم چنین ازدواج را عامل تقرب و نزدیک شدن انسان ها به خداوند سبحان دانست و گفت: انسان های متاهل بهتر می توانند با خدا در ارتباط باشند چون افراد مجرد تحت تاثیر هوای نفس و غریزه جنسی قرار می گیرند.

آیت الله نمازی با تاکید براینکه انسان های متاهل از وسوسه شیطان و هوای نفس در مصون هستند، از پدران و مادران خواست با بهره گیری از عقلانیت، تدبیر و سختگیری نکردن زمینه ازدواج فرزندان خود را فراهم آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین