Friday 26 April 2024| ۰۶: ۵۰ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
این افراد در طول تاریخ ثابت کردند که توانمندی های فراوانی دارند اما متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در جامعه حضورشان در عرصه های اجتماعی کمرنگ است.
اعضای انجمن نابینایان ایران با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند

رییس انجمن و اعضای هیئت مدیره انجمن نابینایان ایران با آیت الله سید حسن خمینی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، جمعی از اعضای انجمن نابینایان ایران ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س)با یادگار گرامی امام دیدار کردند.

قائم مقام انجمن نابینایان ضمن تشکر از تولیت محترم حرم مطهر امام راحل گفت: انجمن نابینایان ایران موسسه خیریه ای است که از سال 72 فعالیت خود را در زمینه حمایتی،رفاهی،اجتماعی،مشاوره،فرهنگی و توانبخشی به کم بینایان و نابینایان خدمات ارائه می دهد.

مهندس شادکام در ادامه افزود: این افراد در طول تاریخ ثابت کردند که توانمندی های فراوانی دارند اما متاسفانه به دلیل عدم فرهنگ سازی در جامعه حضورشان در عرصه های اجتماعی کمرنگ است.

شادکام تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های فرهنگی انجمن تاسیس 12 کتابخانه دیجیتالی و گویا ویژه کودکان نابینا است که از نظر محتوای مطالعاتی محدود نباشند.همچنین این افراد رر زمینه های درمانی،مسکن و اشتغال دارای مشکلات عدیده ای هستند که انتظار می رود در جامعه اسلامی شان و جایگاه این افراد حفظ شود.

لازم به ذکر است در این دیدار آیت الله سید حسن خمینی به در جمع اعضای نابینایان ایران به ایراد سخنرانی پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: