Friday 26 April 2024| ۲۰: ۴۱ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
همه منتظر بودند که ببینند موضع‌گیری امام نسبت به این رویداد چیست و امام (ره) فرمود، این حرکت از انقلاب اول مهم‌تر است.
امام جمعه کرمان گفت: بصیرت، فهم صحیح، شجاعت و تقوا رمز پیروزی حضرت امام خمینی (ره) در همه اتفاقات و حوادث بوده است.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني آستان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در تجمع بزرگ استکبارستیزی به مناسبت 13 آبان با بیان اینکه 13 آبان یادآور سه حادثه مهم است، اظهار داشت: بصیرت، فهم صحیح، شجاعت و تقوا رمز پیروزی حضرت امام خمینی (ره) در همه اتفاقات و حوادث بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: روز دانش‌آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 43 از وقایع مهم روز 13 آبان است.

وی تصریح کرد: دانشجویان، دانش‌آموزان و نخبگان کشور سنگ تمام برای انقلاب اسلامی گذاشتند.

جعفری ادامه داد: در 13 آبان 58 و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، انقلابی بزرگتر از انقلاب اول به تعبیر امام (ره) به وقوع پیوست و جمعی از دانشجویان و فعالان لانه جاسوسی را تسخیر کردند.

وی ابراز داشت: همه منتظر بودند که ببینند موضع‌گیری امام نسبت به این رویداد چیست و امام (ره) فرمود، این حرکت از انقلاب اول مهم‌تر است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: باید حواسمان باشد، فریب حیله‌های دشمن را نخوریم و بعضی‌ها می‌گویند که اگر ما دست از شعارها برداریم و با آمریکا سازش کنیم، بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جواب این افراد باید گفت، آیا رژیم‌هایی همچون پهلوی که به‌ طور کامل از آمریکا تبعیت می‌کردند، مشکلات‌شان رفع شده است.

تظاهرات 13 آبان ماه با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در کرمان و سایر شهرهای استان کرمان برگزار شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: