Saturday 11 May 2024| ۰۸: ۳۶ - شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
دومین همایش بین المللی سه ساله های حسینی صبح امروز با حضور سردار فضلی، خانواده های شهیدان مدافع حرم،بسیجیان نواحی مختلف تهران و... در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
دومین همایش بین المللی سه ساله های حسینی در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد

دومین همایش بین المللی سه ساله های حسینی به مناسبت شهادت حضرت رقیه (س) با حضور 20 هزار مادر و کودک در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،دومین همایش بین المللی سه ساله های حسینی صبح امروز با حضور سردار فضلی، خانواده های شهیدان مدافع حرم،بسیجیان نواحی مختلف تهران و... در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این مراسم معنوی به یاد مصائب و رنج های دختر سه ساله اباعبدالله الحسین(ع) برای هم نوایی و هم صدایی با شهدای کربلا از سوی ستاد همایش سه ساله های حسینی هیئت رزمندگان برگزار شد.

لازم به ذکر است در کنار بارگاه ملکوتی امام امت برنامه های مذهبی و فرهنگی مناسب سن کودکان اجرا شد.همچنین کودکان خردسال ایرانی در این مراسم معنوی با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیمان مبارزه با استکبار را با امام خمینی(س) عهد بستند تا ادامه دهنده راه نهضت امام راحل باشند.

همچنین در این مراسم بین المللی هنرمندان خردسال در دفاع از فرهنگ ایثار،شهادت و شهامت نمایشنامه ای را اجرا کردند.برنامه های فرهنگی  و مذهبی در حرم مطهر امام راحل با هدف پیروی و حمایت از واقعه عاشورا برگزار شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین