Tuesday 07 May 2024| ۱۱: ۵۰ - سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مشاور فرهنگی سازمان بسیج کشور:
حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فضای مناسبی برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی است و از سویی کودکان این سرزمین با آرمان های امام راحل بیشتر آشنا می شوند.
کودکان را باید از سن کم با اهداف سازنده انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام راحل آشنا کرد

مشاور سازمان بسیج کشور با اعلام این مطلب که برگزاری همایش های بین المللی در حرم مطهر امام خمینی(س) برای کودکان آنها را با نهضت و اهداف امام راحل بیشتر آشنا می کند،گفت:برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی در بارگاه ملکوتی و معنوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران باعث می شود کودکان با روحیه حماسه طلبی بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی سید محمدی مسئول امور فرهنگی سازمان بسیج کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:کودکانی که در مقطع مهدکودک و کودکستان ها هستند در سنینی قرار دارند که می توان شخصیت،روحیه و فکرشان را با حماسه پیوند زد.

وی در ادامه تصریح کرد:در این سنین بهترین زمان است که کودکان را با حرکت و اقدامات سازنده ای مانند نهضت کربلا و انقلاب اسلامی ایران و اهدافی که رهبران سیاسی و فکری و دینی چون امام خمینی(س) دنبال می کردند آشنا ساخت.

این مسئول فرهنگی افزود:کودکان به گفته امام راحل آینده سازان این کشور هستند از این رو شرکت در مراسم های مذهبی و آشنا شدن با فضاهای معنوی روح حماسه بزرگ کربلا و آشناییت با اهل بین عصمت و طهارت(ع) را در آنها زنده نگه می دارد.

وی با اشاره به اینکه این گونه برنامه ها باید در سطح فهم کودکان باشد،گفت:کودکان با این برنامه ها به بهترین شکل به توانمندی معنوی می رسند. البته سازمان بهزیستی کشور چند سالی است که در راستای رشد ، ترقی ، تقویت و پیوند کودکان با مسائل دینی و مذهبی از سنین کم برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است.

سید محمدی خاطر نشان کرد:حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فضای مناسبی برای برگزاری همایش های ملی و بین المللی است و از سویی کودکان این سرزمین با آرمان های امام راحل بیشتر آشنا می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین