Saturday 27 April 2024| ۰۲: ۰۶ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
مربی پرورشی دبستان پیک نور منطقه 16:
دانش آموزان در این سن تمایل دارند با اهداف و اقداماتی که امام راحل برای ملت ایران انجام می دادند بیشتر آشنا شوند و آرمان های رهبر کبیر انقلاب را بشناسند.
پیشنهاد اردوی زیارتی به حرم مطهر امام راحل از سوی دانش آموزان مطرح شد

مربی پرورشی دبستان پیک نور منطقه 16 گفت:اردوهای زیارتی دانش آموزان در ایام محرم و صفر یکی از برنامه هایی است که دانش آموزان را با اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی آشنا می کند.

ولی بیگی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، افزود:یکی از مکان های زیارتی که دانش آموزان شور و اشتیاق فراوانی دارند تا از نزدیک با آنجا آشنا شوند حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

این مربی پرورشی تصریح کرد:پیشنهاد اردوی زیارتی به حرم مطهر امام راحل از سوی دانش آموزان مطرح شد و با شوق زیادی برای زیارت به بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) آمدند.

وی بیان کرد:دانش آموزان در این سن تمایل دارند با اهداف  و اقداماتی که امام راحل برای ملت ایران انجام می دادند بیشتر آشنا شوند و آرمان های رهبر کبیر انقلاب را بشناسند.کودکان این نسل را باید از سن کم با حضرت امام خمینی(س) آشنا ساخت تا بتوانند اهداف شناخته شده را به نسل بعد انتقال دهند. از این رو تصمیم گرفتیم تا به طور مرتب دانش آموزان را به حرم امام راحل بیاوریم.

مربی پرورشی خاطر نشان کرد:ویژه برنامه هایی مانند بزرگداشت سیزده آبان،دهه فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و تمام مراسم هایی که در تقویم رسمی کشور وجود دارد و به نوعی اقدامات و راهبردهای انقلاب را بیان می کند سعی کردیم تا دانش آموزان را به حرم امام راحل بیاوریم تا از نزدیک با بارگاه ملکوتی امام خمینی(س) ارتباط برقرار کنند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: