Saturday 18 May 2024| ۱۶: ۰۷ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
مطالعه وصیت نامه امام خمینی(س) یکی از علاقه مندی هایم است و سفارشاتی که در حوزه جوانان،سیاست،اجتماع و اقتصاد دارند را سعی کردم سرلوحه کارهایم قرار دهم.
زائر خوزستانی:امکانات رفاهی حرم مطهر امام خمینی(س) در حد یک شهر پر از امکانات است

زائر خوزستانی با اشاره به اینکه هر زمان برای انجام کار به تهران می آید،فرصت را مغتنم می شمارد  تا به زیارت رهبر کبیر انقلاب اسلامی مشرف شود،گفت:عده ای از دوستانم برای تجارت راهی عراق بودند که قبل از رفتن به فرودگاه ابتدا به زیارت حضرت امام خمینی(س) آمدیم تا از نزدیک بارگاه ملکوتی امام راحل را به آنها نشان دهم.

سید احمد نجات این زائر خوزستانی که مکث کوتاهی بر سر مزار همسر مکرمه امام راحل داشت و مشغول خواندن فاتحه بود،در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،ادامه داد:وقتی تهران هستم هر فرصتی که پیدا می کنم به زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل می آیم.ایشان رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که همواره وظیفه داریم یاد و نامش را گرامی داشته و در راستای تحقق آرمان هایش گام برداریم.

وی با اشاره به امکانات حرم مطهر امام خمینی(س)گفت:امکانات رفاهی این مکان مقدس و معنوی نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته به اندازه ای که وقتی وارد این مکان زیارتی می شویم احساس می کنیم در یک شهر پر از امکانات هستیم و این خدمت رسانی به زائران ایرانی و بین المللی که از کشورهای مختلف برای زیارت به بارگاه امام راحل می آیند مطلوب و پسندیده به شمار می رود.

زائر خوزستانی با بیان این مطلب که مرور لحظه به لحظه زندگی امام راحل پر از درس،خاطره و پیام برای زندگی جوانان است،افزود:در کلمه به کلمه امام راحل حرفی برای زندگی درست نهفته است.خاطراتی که از ایشان برای نسل جوان به یادگار مانده است راه و روش درست زیستن را می آموزد.

وی خاطر نشان کرد:مطالعه وصیت نامه امام خمینی(س) یکی از علاقه مندی هایم است و سفارشاتی که در حوزه جوانان،سیاست،اجتماع و اقتصاد دارند را سعی کردم سرلوحه کارهایم قرار دهم.به خصوص توصیه اکید ایشان به پیروی و حمایت ولایت فقیه تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم شان دست پیدا کنند.دشمنان انقلاب و اسلام وحدت را نشانه گرفتند و سعی می کنم به عنوان یک جوان ایرانی بیانات گوهربار امام ملت را گوش دهم تا دست دشمنان به این آب و خاک نرسد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: