Friday 26 April 2024| ۱۰: ۵۷ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
قهرمان بین المللی کاراته:
ورزشکاران اعلام می کنند که تحت هر شرایطی همراه با ولایت فقیه خواهند بود و از آرمان های امام شهدا،رهبری و انقلاب دفاع می کنند.
جامعه ورزش همگام با اقشار جامعه از آرمان های امام خمینی(س) دفاع خواهد کرد

قهرمان بین المللی و نماینده سبک های آزاد کاراته گفت:ورزشکاران در قالب اردوهای زیارتی و ورزشی از حوزه های شمال شرق تهران به حرم مطهر رهبر فقید و فرزانه انقلاب اسلامی به منظور زیارت و آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل اعزام می شوند.

مسعود زارعی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،افزود:جامعه ورزش،وزارت ورزش و جوانان ، به خصوص ورزشکاران فدراسیون کاراته و هیئت ورزش های رزمی همیشه پیشقدم و پیشگام در عرصه ها و میادین مختلف فرهنگی،مذهبی و اجتماعی کشور بوده است.

وی تصریح کرد:وظیفه خود می دانیم که در عرصه های اجتماعی و سیاسی بسیجی وار حضور پررنگ داشته باشیم و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

زارعی بیان کرد:ورزشکاران اعلام می کنند که تحت هر شرایطی همراه با ولایت فقیه خواهند بود و از آرمان های امام شهدا،رهبری و انقلاب دفاع می کنند.

این قهرمان بین المللی خاطر نشان کرد:با حضور در میادین اجتماعی و مکان مقدسی مانند بارگاه ملکوتی امام راحل نشان می دهیم که جامعه ورزش و قهرمانان ورزشی جمهوری اسلامی ایران همگام و دوشادوش با همه اقشار جامعه از انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام خمینی(س) دفاع خواهد کرد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: