Saturday 27 April 2024| ۰۱: ۲۵ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
امام خمینی(س) در 16 آذر 1344 خطاب به علما و مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص پیام تبریکی که دریافت کرده بودند پاسخی فرستادند.
پاسخ امام خمینی(س) در 16 آذر 1344 به علما و مدرسین حوزه علمیه قم

امام خمینی(س) در 16 آذر 1344 خطاب به علما و مدرسین حوزه علمیه قم در خصوص پیام تبریکی که دریافت کرده بودند پاسخی فرستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان امام راحل به دلیل ورود به نجف این پیام تبریک را دریافت کردند که متن پاسخ ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت ذی شرافت حجج اسلام و علمای اعلام و مدرسین عظام و افاضل گرام حوزه علمیه قم - ادام الله ایام برکاتهم

مرقوم محترم سرگشاده حضرات آقایان واصل و موجب تشکر گردید. رونوشت تلگرافی که در بدو ورود اینجانب فرموده بودید نرساندند، نیز واصل شد. 

از عواطف کریمه عموم ملت ایران و خصوص حوزه‌های علمیه، بالاخص حوزه مقدسه قم - صانهاالله عن الحدثان - تشکر حاصل؛ امید است ان شاء الله خدمت همه طبقات به دیانت مقدسه اسلام، منظور نظر مبارک ولی عصر - عجل الله تعالی فرجه الشریف - باشد. 

اینجانب از شدایدی که در این سنوات به ملت مسلمان ایران و خصوص اهل علم و متدینین وارد شده است رنج می‌برم. از خداوند تعالی نصرت و توفیق و تأیید همگان را خواستار، و عظمت اسلام و مسلمین را خواهانم. مَرْجُوّ آنکه مشمول ادعیه خالصانه حضرات اعلام - اعلی الله کلمتهم - باشم. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

منبع:صحیفه امام جلد دو ص53

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: