Saturday 18 May 2024| ۲۱: ۳۵ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
زائر حرم مطهر امام راحل:
بیشتر به این منظور بارگاه ملکوتی امام راحل را انتخاب می کنیم که ثابت کنیم راه ما جوانان ایرانی همان راه و خط امام راحل و شهدا است.
مبارزه با استکبار منش جوانان ایرانی است، این درس از امام خمینی(س) به یادگار ماند

کاروان زیارتی که از تربیت حیدریه به حرم مطهر امام خمینی(س) تشرف یافته ،شامل جوانان انقلابی است که تا آخرین قطره خون خود از میراث ماندگار امام خمینی(س) و شهدا حمایت می کنند و با حضور در حرم مطهر امام راحل تجدید عهد بسته که راه آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را ادامه دهند.

یکی از این زائرین جوان که اهل تربت حیدریه است در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان گفت:هر ساله عده زیادی از جوانان تربیت حیدریه به منظور تجدید بیعت با امام و رهبری در قالب اردوهای زیارتی راهی حرم مطهر امام خمینی(س) می شوند.

وی افزود:بیشتر به این منظور بارگاه ملکوتی امام راحل را انتخاب می کنیم که ثابت کنیم راه ما جوانان ایرانی همان راه و خط امام راحل و شهدا است.

زائر حرم مطهر بیان کرد:پیرو و دنباله روی فرمایشات و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم. امام خمینی(س) رهبری است که انقلاب اسلامی عظیم و مثال زدنی را بر پا کردوبا تاسیس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل ما جوانان نیز وظیفه داریم راه ایشان را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:با حضور درحرم مطهر ایشان نشان می دهیم تا آخرین قطره خون راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.مبارزه با استکبار منش جوانان ایرانی است، این درس از امام خمینی(س) به یادگار ماند.ما نیز مانند امام خود تلاش می کنیم کشور را بسازیم و روی پای خود بایستیم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: