Wednesday 08 May 2024| ۲۲: ۱۶ - چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
نماینده ولی فقیه در استان فارس:
وی با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه هر چه عمیق‌تر و راسخ‌تر باشد به نفع نظام و استان است، گفت: باید هرچه می‌توانیم در راستای دفاع و حمایت از بسیج و همچنین رشد و بالندگی این مجموعه تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اگر انقلاب اسلامی چند نعمت که یکی از مهمترین آنها بسیج است نداشت به میزان قابل توجهی ضربه خورده و آسیب دیده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیداری صمیمانه با اعضای هیئت رئیسه مجمع بسیج استان فارس با تبریک فرارسیدن هفته وحدت، گفت: بسیج یکی از نعمت‌های بی حساب الهی است که پروردگار عالم به امام خمینی (ره) الهام و امام (ره) نیز آن را اجرایی کرد، امروز هم کشورهای اسلامی این راه را دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیوند روحانیت و سپاه هر چه عمیق‌تر و راسخ‌تر باشد به نفع نظام و استان است، گفت: باید هرچه می‌توانیم در راستای دفاع و حمایت از بسیج و همچنین رشد و بالندگی این مجموعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس یادآور شد: اگر انقلاب اسلامی چند نعمت که یکی از مهمترین آنها بسیج است نداشت به میزان قابل توجهی ضربه خورده و آسیب دیده بود.

وی با اشاره به اینکه در مجمع بسیج 12 کارگروه تخصصی داریم، گفت: 19 قشر تخصصی بسیج و کارگروه‌های مجمع دارای استعداد و توانمندی هستند و بیش از گذشته در تمام عرصه‌ها فعال شوند.

آیت‌الله ایمانی با تاکید بر اینکه مسامحه در اعتلای معنویت عامل عقب گرد و نابودی است، گفت: معنویت سرمایه اصلی است وظیفه داریم نسبت به اعتلا و ارتقای معنویت بسیجیان تلاش کنیم، معنویت همه چیز ما، اساس زندگی و رشد و بالندگی نظام اسلامی است.

وی افزود: حلقات صالحین یک فرصت ارزشمند و استثنایی است، رابطه مربیان و اعضای این حلقات باید رابطه پدر و فرزندی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه باید مسئله تولی و تبری در مجموعه بسیج مورد توجه قرار گیرد، گفت: جهت گیری حرکت بسیج در قالب تبری و تولی است، عموم بسیجیان دارای تولی و تبری هستند و برخی اوقات خواص باید از ایشان یاد بگیرند، انسان باید در مقابل دشمنان خدا قاطعانه و محکم بایستد.
منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین