Saturday 18 May 2024| ۱۸: ۰۰ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
زائر اصفهانی در حرم مطهر:
خوشحالم که امروز در حرم مطهر ایشان حضور دارم و در زیارت ایشان سلام می کنم به امام شهدا و فرزند گرامی شان حاج احمد آقا خمینی که از بزرگان مملکت بود.
امام خمینی(س) با بیانات و سخنان شان همه مردم دنیا را بیدار کرد

زائر اهل اصفهان با بیان این مطلب که امام خمینی(س) با بیانات و سخنان شان همه مردم دنیا را بیدار کرد،گفت:زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل یکی از بزرگترین افتخاراتی است که سالی چند مرتبه نصیب مان می شود.

وی در گفت و گو با خبرنگا پایگاه اطلاع رسانی آستان،افزود:حضرت امام خمینی(س) به عنوان بزرگترین و انقلابی ترین فردی شناخته می شود که با انقلاب اسلامی ایران همه دنیا را متحول کرد و تغییر داد.

زائر اصفهانی در ادامه تصریح کرد:امام راحل مرد بزرگ تاریخ بود و درس های فراوان و ارزشمندی به ملت ایران آموخت.ایشان علاوه بر تاکید در مسائل علمی ،دینی و احکام اخلاق مداری را آموخت و روی اخلاق در جامعه کار کرد تا همه مردم ایران دارای اخلاق و سجایای اسلامی شوند.رعایت اخلاق از سوی امام راحل یک امر ضروری به شمار می رفت.

وی بیان کرد:خوشحالم که امروز در حرم مطهر ایشان حضور دارم و در زیارت ایشان سلام می کنم به امام شهدا و فرزند گرامی شان حاج احمد آقا خمینی که از بزرگان مملکت بود.

وی ضمن بیان این مهم که حضرت امام خمینی(س) تاریخ را تغییر داد،گفت:امام راحل با تاسیس انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری ملت ها در همه کشورهای جهان شد و شاهدیم که برخی ملت ها در حال حرکت به سمت تحولاتی هستند که به نفع شان است.با اینکه دشمنان در مقابل ایران قوی عمل می کردند اما در مقابل اندیشه و تفکرات و مبارزات امام خمینی(س) شکست خوردند.

این زائر حرم مطهر اظهار داشت:وقتی وارد حرم امام راحل می شوم روحیه می گیرم و خود را یک انسان قوی تصور می کنم که باید راه این امام بزرگوار را ادامه دهم و در مقابل دفاع از کشور و آرمان های ایشان آرام ننشست.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: