Thursday 02 May 2024| ۰۹: ۱۲ - پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
زائر اصفهانی:
در مدت 13 سالی که ایشان در نجف سکونت داشت در باب معنویت و عرفان لحظه به لحظه زندگی ایشان برای مردم جهان درس است.
امام خمینی(س) عارف فهیم،سیاستمدار قوی و یک فرد شجاع دارای بینش بالا بود

زائر اهل اصفهان که برای زیارت حرم مطهر حضرت امام خمینی(س)به این مکان مقدس آمده بود،گفت:سال هاست که در اولین فرصتی که فراهم می شود برای زیارت بارگاه ملکوتی امام راحل به تهران می آیم و امام بزرگوار و فرزند عزیزشان را زیارت می کنم.

وی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،افزود:حضرت امام خمینی(س)به عنوان بزرگترین و انقلابی ترین رهبری است که همه دنیا را تغییر داد و با انقلاب عظیمی که به پا کرد مردم جهان بیدار شدند.

این زائر اصفهانی تصریح کرد:امام راحل مرد بزرگ تاریخ بود که در مسائل اخلاقی و رعایت اخلاق تاکید داشت.وقتی زندگینامه ایشان را مطالعه می کنم به لحاظ عرفانی ایشان در درجه بالایی قرار دارد و به لحاظ درایت و مدیریت توان بالای علمی و معنوی داشتند.

وی بیان کرد:در مدت 13 سالی که ایشان در نجف سکونت داشت در باب معنویت و عرفان لحظه به لحظه زندگی ایشان برای مردم جهان درس است.ایشان در نجف اشرف زیارت امین الله و جامعه کبیره شان ترک نشد و هر شب راس ساعت 9 شب کنار مرقد ملکوتی حضرت علی(ع) نماز می خواند.

زائر اهل اصفهان تصریح کرد:امام راحل یک عارف فهیم،سیاستمدار قوی و یک فرد شجاع دارای بینش بالا بود که برای نسل جوان و مردم امروز یک اسوه و الگو است.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین