Monday 29 April 2024| ۱۶: ۵۳ - دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
رییس بسیج رسانه ای کشور در دیدار با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس حضرت امام خمینی (س) :
از ابتدای شکل گیری این نهاد ، سعی داشته ایم با برگزاری جلسات مشترک در بین اهالی رسانه همدلی و صمیمیت را تقویت کنیم چرا که اعتقاد داریم این مهم باعث هم افزایی بیشتررسانه ها می شود.
شناساندن آرمان امام خمینی (س)  در بین نسل جوان را تقویت می کنیم


اشاعه و نهادینه کردن  روحیه همدلی در بین اهالی رسانه از اهداف مهم بسیج رسانه است.
                                                   
رئیس بسیج رسانه ای کشور در دیدار از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت امام خمینی (س) ضمن اعلام آمادگی برای نشر و ترویج  آرمانهای امام (س) با استفاده از ظرفیت رسانه ای بسیج گفت : شناساندن اهداف و آرمانهای امام راحل(س) و مقام معظم رهبری وظیفه هر سازمان و نهادی است که در جمهوری اسلامی فعالیت می کند،هرچه ابعاد مختلف شخصیتی رهبران بزرگ نظام بیشتر شناسانده شود بهتر می توانیم نسل جوان کشوررا با آنان آشنا کنیم .

مسعود بصیری با اشاره به اهداف پلید رسانه های ضد نظام در معکوس جلوه دادن دست آوردهای امام و  انقلاب امام تاکید کرد:تقویت شناساندن آرمانهای امام بخصوص در بین نسل جوان باعث خنثی کردن توطئه های رسانه ای دشمنان نظام است .

مسئول بسیج رسانه ای کشور در بخش دیگری از سخنان خود همدلی در بین اصحاب رسانه را از اهداف مهم بسیج رسانه ای کشور بر شمرد و تاکید کرد :از ابتدای شکل گیری این نهاد ، سعی داشته ایم با برگزاری جلسات مشترک در بین اهالی رسانه همدلی و صمیمیت را تقویت کنیم چرا که اعتقاد داریم این مهم باعث هم افزایی بیشتررسانه ها می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین