Sunday 19 May 2024| ۱۸: ۱۸ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵
در حرم مطهر صورت گرفت؛
جمعی از مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان تجدید بیعت کردند.
رئیس دیوان محاسبات کشور: امام خمینی(س) به ملت ایران درس ظلم ستیزی و عدالت محوری داده است

رئیس، مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان، جمعی از مدیران و کارکنان دیوان محاسبات کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

رئیس دیوان محاسبات کشور در این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: کارکنان دیوان محاسبات کشور امروز در مرقد مطهر امام گرد هم آمده اند تا به امام بزرگوار بگویند: کارکنان دیوان محاسبات کشور آنچنان که در قانون اساسی آمده است با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از بیت المال ملت و آرمان های امام ، شهدا و رهبر معظم انقلاب صیانت، دفاع و پاسداری خواهند کرد.

عادل آذر با بیان اینکه امام خمینی(س) به ملت ایران درس ظلم ستیزی، عدالت محوری، فداکاری داده است بیان داشت: امام راحل فارغ از شعار و به صورت عملی به ما آموخت در زمان انجام و ادای تکلیف خود باید از همه دارایی خود بگذریم.

وی رمز ماندگاری شخصیت امام خمینی(س) و حکومت کردن بر قلب های ملت ایران را از خود گذشتگی امام راحل در راه ادای تکلیف و آرمان انقلاب دانست و اظهار داشت: علت و رمز اصلی ماندگاری امام  این موضوع بود که در انجام امور به خدا توکل قوی داشت و هیچ چیزی را برای خود نمی خواست.
منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین