Saturday 18 May 2024| ۱۵: ۲۵ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
در این 38 سال که از عمر امت اسلامی ایران می گذرد ملت ایران به خصوص جوانان به آرمان های امام راحل جامه عمل پوشانیده اند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب الزمان(ع) برسانند.
فرماندهان و کارکنان سازمان صنایع هوایی کشور با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند

فرماندهان و کارکنان سازمان صنایع هوایی کشور با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با آرمان های امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،در این مراسم شرکت کنندگان با نثار تاج گل به مقام شامخ حضرت امام خمینی(س) ادای احترام کرده و یاد و خاطره امام و شهدا را گرامی داشتند.

رئیس عقیدتی سیاسی صنایع هوایی کشور در مراسم تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفت:امروز جوانان این مرز و بوم جان بر کف به امر ولی خود خلف صالح امام راحل،مقام معظم رهبری به دفاع از حریم کشورایستاده اند و از مرزهای کشور و حریم اهل بیت (ع) دفاع می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی در ادامه افزود:نسل جوان به حمایت از آرمان های امام خمینی(س) در مقابل یاوه گویی های دشمن ایستادگی می کند و این کلام گوهربار امام راحل که فرمود:"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت اسلامی آسیبی نرسد." را همچنان سرلوحه امور قرار داده ایم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:در این 38 سال که از عمر امت اسلامی ایران می گذرد ملت ایران به خصوص جوانان به آرمان های امام راحل جامه عمل پوشانیده اند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب الزمان(ع) برسانند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: