Tuesday 19 March 2024| ۰۷: ۰۸ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران :
با توجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی شهرداری تهران در صدد است تا بتواند نسبت به موضوعات فرهنگی اقدامات گسترده تری انجام دهد.
نمایشگاه گردشگری عطر یاس حرم مطهر امام راحل یک قطب فرهنگی محسوب می شود

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در بازدید از نمایشگاه عطر یاس حرم مطهر امام خمینی(س) گفت:در سال های اخیر از سوی شهرداری تهران تصمیماتی مبنی بر خدمات دهی به مردم به ویژه به زائران سراسر کشور که به زیارت حرم مطهر می آیند اتخاذ شده است و برپایی مجموعه های فرهنگی مانند نمایشگاه عطر یاس تاثیر بسزایی در مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد.

مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان تصریح کرد:بررسی ها نشان می دهد نمایشگاه عطر یاس حرم مطهر طی سال های گذشته اثرات ویژه ای در موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته و علاوه بر آن باعث شناساندن قومیت ها و فرهنگ غنی ایران شده است.

وی با اشاره به وجود غرفه های متعدد و متنوعی از استان های مختلف در مجموعه فرهنگی عطر یاس افزود:تنوع غرفه های استان های مختلف کشور باعث می شود تا زائران و بازدید کنندگان با فرهنگ های خاص هر استان از نزدیک آشنا شوند.از این رو حضو پر شور و باشکوه مردم از سراسر کشور در حرم مطهر می تواند این مکان را به یک قطب فرهنگی تبدیل کند.زیرا علاوه بر اثر گذاری بر روح و روان اثرات فرهنگی خاصی نیز بر جا می گذارد.

عبداللهی بیان کرد:با توجه به تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در بحث فرهنگی شهرداری تهران در صدد است تا بتواند نسبت به موضوعات فرهنگی اقدامات گسترده تری انجام دهد که برپایی نمایشگاه عطر یاس نیز یکی از این مقولات فرهنگی مهم است که مسئولان باید به آن توجه بیشتری داشته باشند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین