Friday 29 March 2024| ۱۷: ۴۲ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
امام خمینی(س) بزرگترین معلم تاریخ انقلاب بود و این مسئله هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی شود و امیدواریم بتوانیم در راه امام گام برداریم.
معاون وزیر آموزش و پرورش: امام خمینی(س) بزرگترین معلم تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود

معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) به منظور بزرگداشت هفته معلم ضمن تشکر و قدردانی از یادگار گرامی امام گفت:به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام وشهدا در هفته معلم در حرم مطهر حضور یافتیم و فرصت مناسبی است تا در این مکان مقدس و معنوی از یادگار امام تشکر کرده و درخواست کنم در حرم مطهر امام راحل برای فرهنگیان راه و خط امام خمینی(س) را بیشتر ترسیم کنند تا نسل جدید فرهنگیان با بیانات و فرمایشات معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران آشناتر شوند.

مرضیه گرد در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان افزود:با وجود فرمایشات و بیانات به یادگار مانده از امام راحل تمام توان مان را در آموزش و پرورش طی سال های گذشته به کار گرفتیم تا تربیت اسلامی را در متون کتاب های درسی و در شیوه آمزوش معلمان پیاده سازی کنیم.

وی تصریح کرد:سند تحول بنیادین که امروزه یک سند مبنی بر اعتقادات دینی و اسلامی است تدوین شده و به عنوان یک نقشه راه از آن استفاده می کنیم تا بتوانیم در این دوره از زمان با استفاده از رهنمودهای امام و اهدافی که ترسیم کرده بود بتوان به پیشرفت دست یافت.

گرد امام راحل را بزرگ معلم تاریخ انقلاب اسلامی ایران خواند و خاطر نشان کرد:امام خمینی(س) بزرگترین معلم تاریخ انقلاب بود و این مسئله هیچ گاه به فراموشی سپرده نمی شود و امیدواریم بتوانیم در راه امام گام برداریم.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین