Friday 03 May 2024| ۱۳: ۵۹ - جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
با حضور در این مکان مقدس و معنوی به همراه نمایندگان مجلس اندونزی احساس می کنم شناخت مان نسبت به شخصیت امام راحل عمیق تر و کامل تر شد.
سفیر اندونزی در ایران:بازدید از حرم مطهر، برای شناخت عمیق شخصیت امام خمینی(س) است

سفیر اندونزی در جمهوری اسلامی ایران،رئیس هیئت دیپلماتیک و 20 نماینده مجلس از کشور اندونزی با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، اوکتاوینو علیمودین سفیر اندونزی به همراه 20 نماینده مجلس این کشور به منظور ادای احترام به ساحت مقدس امام راحل از بارگاه ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

سفیر جمهوری اندونزی در ایران به خبرنگار آستان در خصوص علت حضورش در حرم مطهر گفت:نمایندگان در سفر به ایران تمایل داشتند به حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آمده تا نسبت به امام خمینی(س) شناخت بیشتری کسب کنند.

وی تصریح کرد:با حضور در این مکان مقدس و معنوی به همراه نمایندگان مجلس اندونزی احساس می کنم شناخت مان نسبت به شخصیت امام راحل عمیق تر و کامل تر شد زیرا ایشان رهبری قابل احترام در تمام دنیای اسلام هستند و مسلمانان جهان برای ویژگی های شخصیتی این رهبر فرزانه  و کبیر ایران احترام خاصی قائل هستند.

لازم به ذکر است، "عزیر سیام سودین" رئیس کمیسیون بودجه مجلس اندونزی روز گذشته با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص ظرفیت ها و همکاری  اقتصادی میان ایران و این کشور به بحث و گفتگو پرداخته اند.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی آستان



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین