Friday 19 April 2024| ۱۲: ۱۸ - جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
امروز رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی راه و اندیشه های امام(س) را در خصوص مشارکت مردم ادامه می دهد که در انتخابات اخیر شاهد حضور ٤٢ میلیون نفر در پای صندوق های رای بودیم.
معاون وزیر آموزش و پرورش: امام خمینی(س) نظام اسلامی را بدون حضور مردم و حق رای آنان مشروع نمی دانست

مهدی فیض روز دوشنبه 8 خرداد ماه در مراسم تجدید میثاق  وزیر، معاونان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش با آرمان های والای امام راحل افزود: فرهنگیان کشور با تربیت نسلی عملگرا و متعهد به دین و کشور سعی خواهند کرد تا پایه های ایجاد تمدن با شکوه اسلامی را پایه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان،وی به اندیشه های امام خمینی(س) اشاره و اظهار کرد: امام راحل در حکومت خود دیانت و سیاست را در هم آمیخت و مقبولیت حکومت را در مردمی بودن آن می دانست چرا که ایشان قبل از اینکه سیاستمدار باشند عارفی بزرگ و رهبری اخلاق مدار بودند.

فیض افزود: امام خمینی(س) نظام اسلامی را بدون حضور مردم و حق رای آنان مشروع نمی دانست و برهمین اساس جمهوری اسلامی ایران را بنا نهاد به گونه ای که هیچ فرد و جریان سیاسی حق اعمال نظر ندارد و همیشه میزان رای مردم است.

وی خاطر نشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب نیز به خوبی راه و اندیشه های امام(س) را در خصوص مشارکت مردم ادامه می دهد که در انتخابات اخیر شاهد حضور ٤٢ میلیون نفر در پای صندوق های رای بودیم.

فیض گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای ضمن خلق حماسه ای با شکوه و مقتدرانه برای کشور، به دولت دکتر روحانی اعتمادی دوباره کردند و این فرصت را به دولت دادند تا اهداف و برنامه های نیمه تمام خود را به سرانجام برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین