Friday 26 April 2024| ۱۰: ۴۹ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
وی در ادامه افزود : ای کاش می توانستم شخصیت خوب ایشان را بیشتر معرفی می کردم تا آنهایی که عامل برکناری شهردار منطقه 15 شدند قدری شرمنده شوند و درخواست حلالیت کنند .
بنده به عنوان یک اصلاح طلب که تمام زندگی ام وقف به جریان اصلاحات بوده است ؛ اعلام می کنم دکتر انجمنی از مدیران بسیار لایق ؛زحمت کش و دلسوز کشور هستند و رفتار ایشان با ارباب رجوع به شکلی بوده است که مردم را به نظام و انقلاب علاقمند و نزدیکتر کرده است.

اسمعیل شاه محمدی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار عصر خبر افزود : از تغییر و یا کنارگذاشتن دکتر انجمنی از  پست شهردار منطقه 15 تهران سخت متاثر و متاسف شدم و انتظار نداشتیم با یک مدیر مردمی و جهادی که خدمات و فعالیت های صادقانه اش که تقریبا شبانه روزی بود اینگونه برخورد می شد.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی شهرستان ری افزود : به بهانه اینکه ایشان ذوب در قالیباف بوده اند باید برکنار شوند ؛ این را قبول نداریم و هرکسی دیگر جای ایشان بود بطور طبیعی ومنطقی باید از مدیر بالا دستی  و فرمانده اش تبعیت نماید ومطیع باشد و اتهام دیگر این مدیر ساعی این است که ایشان اصلاح طلب نیستند و این اتهام مطلقا پذیرفته نیست.

نایب رئیس اول شورای هماهنگی تشکل ها و فعالان خط امام ( ره ) شهرستان ری تاکید کرد : آنهایی که این اتهامات را وارد می کنند  یا از سوابق اصلاح طلبی و خدمات دکتر انجمنی به جریان اصلاحات بی خبرند و یا مغرض هستند. 

وی یاد آور شد : 20 سال قبل خانم فاطمه رجبی همسر دکتر غلامحسین الهام در نشریه یا لثارات طی باداشتی لبخندهای رئیس دولت اصلاحات را به تمسخر گرفت و این دکتر انجمنی بود که در نشریه ارزش به مدیر مسئولی علی نظری پاسخ داد و گفت : لبخندهای خاتمی ریشه در مدینه النبی دارد و در سال 88 در روزنامه توسعه از نامزد اصلاح طلبان حمایت کرد .

عضو حزب کارگزاران استان تهران بابیان اینکه سابقه اصلاح طلبی ایشان به مراتب بیشتر از آقایانی است که امروزه در اردوگاه اصلاح طلبی هستند؛ متذکر شد : مردانگی نیست بواسطه ارتباطی که با بزرگان اصلاح طلب و شهردار فرزانه و فرهیخته پایتخت داریم با ارائه مشاوره های غلط ؛باعث تغییر شهردار منطقه ای باشیم که دل در گرو انقلاب و اصلاحات دارد و با اخلاص در خدمت مردم است .

وی در ادامه افزود : ای کاش می توانستم شخصیت خوب ایشان را  بیشتر معرفی می کردم تا آنهایی که عامل برکناری شهردار منطقه 15 شدند قدری شرمنده شوند و درخواست حلالیت کنند .

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد : امروز خیلی از بزرگان اصلاحات از خدمات دکتر قالیباف به نیکی و شایستگی یاد کردند ؛پس با این نگاه ؛آنها هم باید از حلقه اصلاح طلبی خارج شوند. 

رئیس خانه مطبوعات شهرستان ری بابیان اینکه سازمان شهرداری یک سازمان خدماتی است و خارج از نگاه های حزبی و سیاسی باید به فکر خدمت به مردم بود ؛اظهار داشت : دکتر انجمنی یک مدیر صد در صد خدماتی بود و درد خدمت به مردم را داشت و با تغییر ایشان در شهرداری منطقه 15 تهران مرتکب ظلم به مردم شدیم .

رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان شورای شهر تهران در منطقه 20 در پایان گفت: آنهایی که از دکتر انجمنی بد گفتند ؛بنظر من گرفتار صفت پلید حسادت هستند و با غرض ورزی و تنگ نظری این مدیر خدوم ؛حهادی؛مردمی و ارزشی را از گردونه خدمت به مردم محروم کردند و امیدوارم شهردار محترم و دانشمند تهران با بررسی بیشتر از وجود این مدیر پرتلاش بهره مند شوندو بی تردید  انقلاب و جامعه شهری ما با وجود خادمان صادقی چون دکتر انجمنی وامثال ایشان ؛ در هر کجای  این میهن عزیزمان که باشند راه توفیق را هموار خواهد دید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: