Sunday 19 May 2024| ۱۸: ۵۱ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم باشکوه گفت: امروز پس چهار دهه از عمر مبارک نظام اسلامی سیره، روش و منش امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می شود.
فتاح، رئیس کمیته امداد: تنها راه درست حل مشکلات کشور زنده نگه داشتن مسلک امام راحل است

تجدید میثاق با آرمان های امام راحل با حضور سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، محسن ولیی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم باشکوه گفت: امروز پس چهار دهه از عمر مبارک نظام اسلامی سیره، روش و منش امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می شود.

وی راه حل برطرف کردن مشکلات پیش روی نظام را منطق و مکتب امام راحل دانست و تصریح کرد: مسئولان کشور برای برون رفت از مشکلات راهی به جز ادامه دادن راه امام(ره) را ندارند ولی باید این راه را به صورت عملی و نه به صورت تئوری و شعارگونه ادامه دهند.

فتاح ادامه داد: سیره و راه امام راحل مردمداری، کمک به محرومان و ساده زیستی بود که این امور مهم باید در دستور کار مدیران و مسئولان کشور باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها نهادی است که نام مبارک حضرت امام(ره) بر سر در آن می درخشد، افزود: امدادگران، مدیران و معاونان نهاد انقلابی کمیته امداد همواره راه و روش امام راحل را در دستگیری از محرومان و پا برهنگان را در دستور کار قرار داده اند و در این راه از تمام ظرفیت ها موجود استفاده کرده اند.

فتاح زنده نگاه داشتن مکتب و مسلک امام راحل را تنها راه درست حل مشکلات کشورعنوان کرد و یادآور شد: تمامی مسئولان باید راه امام را در توجه به مردم در دستور کار خود قرار دهند و از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت منحرف شدن انقلاب استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین