Tuesday 19 March 2024| ۰۵: ۴۸ - سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
کد خبر: ۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تجدید میثاق بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرمان های امام راحل؛
شماری از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با دهه مبارک فجر در حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حاضر شدند و با امام راحل تجدید میثاق کردند.
مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران:امام راحل بر لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در مقابله با استکبار تأکید داشتند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: امام راحل بر لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در مقابله با استکبار تأکید داشتند و این‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار آستان، صبح امروز شماری از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس به همراه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران هم‌زمان با دهه مبارک فجر در حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حاضر شدند و با امام راحل تجدید میثاق کردند.

نادر نصیری‌، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه شهدا در دوران جنگ مدیریت خوبی داشتند و امروز در داخل کشور از نظرهای الهی آنها بهره‌مند هستیم، افزود: همه این رشادت‌ها با دم مسیحایی امام خمینی (ره) صورت می‌گرفت و امروز وقتی به تشییع پیکر شهدا و یادواره‌های شهدا نگاه می‌کنیم، پیام‌های زیادی به ما داده می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز همه باید درس زندگی شهدا را به نسل جوان منتقل کنندو این در تاریخ اثرگذار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: یک‌سوم قرآن کریم و بیش از دو هزار آیه قرآن تاریخ گذشتگان را بیان می‌کند؛ چراکه تاریخ به تعبیر امام راحل، تاریخ معلم بشریت است و مدیریت شهدا و تذکرات آنها به خانواده‌ها و فرزندانشان نیز بسیار جالب و البته قرآنی است و نمونه‌های فراوانی در این زمینه وجود دارد.

نصیری با تأکید بر اینکه امروز در برنامه‌های مربوط به شهدا وحشت استکبار را می‌بینید، افزود: دشمنان در برهه کنونی تمام هم و غم خود را گذاشته‌اند تا در جامعه ما تغییر جهت منفی به وجود آورند ولی شهدا و روح بلند امام راحل نگهدار کشورمان است.

وی تصریح کرد: اولین کار دشمنان این است که با استفاده از عوامل داخلی و خارجی، روند رشد انقلاب را تغییر دهند و یکی از مشکلات امروز، دسیسه‌های هر روزه استکبار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: امام راحل بر توجه به آموزه‌های قرآنی در مقابله با استکبار تأکید داشتند و این‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین