Tuesday 07 May 2024| ۱۸: ۱۷ - سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
جمعی از کارکنان استانداری تهران، فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران و نیروهای اداری صبح امروز هم‌زمان با دهه مبارک فجر با امام راحل تجدید میثاق کردند.
استاندار تهران:امام خمینی (ره) بزرگ‌مرد تاریخ اسلام و جهان بودند
استاندار تهران گفت: خون شهدا و رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تمام این سال‌ها رمز بقای انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار آستان، جمعی از کارکنان استانداری تهران، فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران و نیروهای اداری صبح امروز هم‌زمان با دهه مبارک فجر با امام راحل تجدید میثاق کردند.

استاندار تهران در حاشیه این مراسم که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خون شهدا و رهبری‌های داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تمام این سال‌ها رمز بقای انقلاب اسلامی بوده است و باید از انقلاب پاسداری و حفاظت شود.

محمدحسین مقیمی با اشاره به انقلاب و روند پیروزی آن گفت: امام خمینی (ره) بزرگ‌مرد تاریخ اسلام و جهان بودند و امروز جوانان و نوجوانان کشورمان باید بدانند انقلاب ما سختی‌های زیادی را تحمل کرده تا به این مرحله رسیده است.

وی تصریح کرد: دشمنان در تمام این سال‌ها، شمار زیادی از یاوران انقلاب و بازوان امام راحل را شهید کردند و امروز ما این‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و همه به خاطر خون شهدایی است که ریخته شد تا اسلام زنده ماند.

استاندار تهران افزود: خون امام حسین (ع) و شهدای راه اسلام همواره نگهدارنده اسلام و رمز بقای دین است؛ رمز بقای انقلاب اسلامی نیز خون شهدایی است که ریخته شد و همراه با هدایت‌های داهیانه و مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز کشور را پیش می‌برد و باید قدر بدانیم.

استاندار تهران، معاونان و مدیران کل ستادی استانداری تهران، رؤسا و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران، بخشداران، شهرداران و کارکنان استانداری تهران با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین