Friday 29 March 2024| ۰۸: ۵۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
علیرضا محجوب در مراسم تجدید میثاق جامعه کارگری با آرمان های امام راحل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر افزود: تامین حقوق شاغلین و افزایش مستمری بازنشستگان از دیگر خواسته های جامعه کارگری در سال حمایت از کالای ایرانی است.
دبیر کل خانه کارگر : امام خمینی(س) نگاه ویژه ای به جامعه کارگری داشت
دبیر کل خانه کارگر با بیان اینکه قراردادهای کوتاه مدت به هیچ عنوان به نفع کارگران نیست، گفت: امنیت شغلی مهمترین خواسته جامعه کارگری کشور است.

به گزارش  خبرنگار آستان علیرضا محجوب در مراسم تجدید میثاق جامعه کارگری با آرمان های امام راحل به مناسبت روز جهانی کار و کارگر افزود: تامین حقوق شاغلین و افزایش مستمری بازنشستگان از دیگر خواسته های جامعه کارگری در سال حمایت از کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: برای حمایت از فضای کسب و کار کشور باید قوانین روابط کار به نفع کارگران تسهیل شود تا شعار حمایت از تولید داخلی به صورت عملی در کشور اجرا شود.

محجوب در ادامه به نگاه ویژه امام راحل نسبت به کارگران اشاره کرد و یادآور شد: امام خمینی(س) در سال 42 به دلیل ورود کالاهای آمریکایی به کشور اعتراض کرد و این امر مهم امروز باید سرلوحه مسئولان کشور باشد تا از ورود کالاهای خارجی به کشور ممانعت کنند.

وی یادآور شد: تمامی خواسته های کارگران کشور در صورت حمایت درست و اصولی از کالای ایرانی توسط مردم و مسئولان محقق خواهد شد.

لازم به ذکر است، مراسم تجدید میثاق جامعه کارگری با آرمان های والای امام راحل امروز چهارشنبه با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی، محجوب رییس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، صادقی فر سرپرست صندوق بازنشستگی کشور، مشیریان معاون روابط کار و جمعی از کارگران در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین