Friday 29 March 2024| ۰۵: ۴۱ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
سرپرست آستان مقدس حضرت امام خمینی(س): جهانیان به سالگرد امام راحل نیز چشم دوخته اند/خدمت به زائران امام خمینی(س) برکتی است که نصیب نیکوکاران می شود

سرپرست آستان مقدس حضرت امام خمینی(س) در دومین همایش خادمان افتخاری حرم مطهر گفت : روزه داران در ماه رمضان برای رضای خدا اطعام می دهند و از ترس خداست که حتی اندک نانی که دارند با یتیمان و اسیران شریک می شوند خداوند در پاداش به این افراد ابتدا نام نیکوکاران را برای آنها برمی گزیند و به همین علت است که افراد خدمتگزار در اماکن مذهبی به خصوص خادمان افتخاری را می توان نیکوکار نامید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی انصاری در این مراسم در حضور خادمان افزود: خداوند نیکوکاران را به خاطر رفتار کریمانه ای که دارند از شر و بلاها دور می کند و نعمت های بزرگ الهی را نصیب شان می کند.

وی در ادامه بیان کرد: شایان ذکر است انسان هایی که در مقام و جایگاهی خدمت می کنند که نام نیکوکار را یدک می کشند و به خصوص در مکان های مذهبی مانند حرم امام راحل خدمتگزار هستند قطعا در پیشگاه خداوند دارای عزت الهی خواهند بود .

انصاری با اشاره به بیست و نهمین سالگرد ملکوتی امام راحل تصریح کرد: خدمت به زائران امام راحل و در سالگرد ایشان که جهانی به این سالگرد چشم دوخته است قطعا برکتی خواهد بود که نصیب این انسان های نیکوکار می شود. از سوی دیگر شب های قدر نیز با رحلت جانگذار امام خمینی(س) مصادف شده است و خدمت بی منت به زائران نیز در این روزهای بزرگ و عظیم نصیب هر انسانی نخواهد شد جز نیکوکارانی که برای خدا قدم برمی دارند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی آستان
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین