Friday 29 March 2024| ۱۷: ۳۰ - جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
کامران فرد خاطر نشان کرد: شکوفایی امروز کشور را مدیون ایثار، شهادت طلبی،فداکاری،علم اندوزی و جهاد در راه خدا از سوی امام راحل می دانیم.
مدیر مدرسه اسلامی نهال اندیشه: موظف هستیم همه زوایای انقلاب اسلامی را به نسل جوان بیاموزیم

مدیر مدرسه اسلامی نهال اندیشه با حضور در حرم مطهر امام خمینی(س) گفت: اردوهای مذهبی و آمدن دانش آموزان به حرم مطهر امام راحل سبب می شود آنها از نزدیک با آرمان های امام راحل آشنا شوند و بودن در فضای معنوی عاملی است برای پیوند دانش آموزان با راه و خط معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، این دانش آموزان با شوق و ذوق فراوان از این قبیل زیارت ها استقبال می کنند.

کامران فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) افزود: این نسل با اتفاقات قبل از انقلاب و رژیم سابق آشنایی زیادی ندارند و ما موظف هستیم آنها را با راه امام راحل بیشتر آشنا کنیم تا همه زوایای انقلاب اسلامی را بشناسند.

وی تصریح کرد: امام با انقلاب عظیم شان فساد رژیم سابق را برچید و مشکلات اجتماعی را بهبود بخشید و ملت ایران را از فضای سیاه حاکم بر جامعه نجات داد.

کامران فر خاطر نشان کرد: شکوفایی امروز کشور را مدیون ایثار، شهادت طلبی،فداکاری،علم اندوزی و جهاد در راه خدا از سوی امام راحل می دانیم.

منبع:روابط عمومی آستان مقدس حضرت امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین