Friday 26 April 2024| ۲۰: ۳۱ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اگر موفق و ماندگار مانده است به دلیل وجود رهبری بود که پایه و اساس حرکتش ولایت فقیه بود .

امام جمعه شهر پرند: پشتیبانی از ولایت فقیه همواره مورد تاکید امام راحل بود

امام جمعه شهر جدید پرند با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان های آن امام همام به مناسبت جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از فرمایشات گرانقدر امام راحل دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه بود تا به کشور آسیبی نرسد. این مهم اصل مترقی دین اسلام است و باید در جامعه اجرایی شود و مورد حمایت قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پاشاکی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) افزود: دفاع از ولایت فقیه رمز موفقیت انقلاب اسلامی است. در عصر کنونی انقلاب های فراوانی در کشورهای مختلف رخ داده است ولی همگی به شکست منتهی شدند و دلیل این عدم موفقیت نبود رهبری حاذق بوده است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران اگر موفق و ماندگار مانده است به دلیل وجود رهبری بود که پایه و اساس حرکتش ولایت فقیه بود .

پاشاکی خاطر نشان کرد: امام راحل با اتحاد مردم توانست یک قیام عظیمی را در تاریخ ثبت کند و البته خود نیز در میدان نبرد همگام با ملت بود .

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: