Monday 06 May 2024| ۱۴: ۴۷ - دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
تجدید میثاق مدیران کمیته امداد با آرمان های امام راحل ؛
شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.
فتاح:سیره و راه امام راحل مردمداری، کمک به محرومان و ساده زیستی بود

مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره)در آستانه آغاز چهلمین فجرانقلاب اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های والای امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) ین آیین امروز سه شنبه با حضور سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران،حجت الاسلام و المسلمین حاج اقای کازرونی رییس هیت امنای کمیته امداد و جمعی از مدیران و کارکنان این نهاد در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

مسئولان و کارکنان کمیته امداد در این مراسم ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم باشکوه گفت: امروز پس چهار دهه از عمر مبارک نظام اسلامی سیره، روش و منش امام خمینی(ره) بیش از هر زمان دیگری در جامعه احساس می شود.

وی راه حل برطرف کردن مشکلات پیش روی نظام را منطق و مکتب امام راحل دانست و تصریح کرد: مسئولان کشور برای برون رفت از مشکلات راهی به جز ادامه دادن راه امام(ره) را ندارند، ولی باید این راه را به صورت عملی و نه به صورت تئوری و شعارگونه ادامه دهند.

فتاح ادامه داد: سیره و راه امام راحل مردمداری، کمک به محرومان و ساده زیستی بود که این امور مهم باید در دستور کار مدیران و مسئولان کشور باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) تنها نهادی است که نام مبارک حضرت امام(ره) بر سر در آن می درخشد، افزود: امدادگران، مدیران و معاونان نهاد انقلابی کمیته امداد همواره راه و روش امام راحل را در دستگیری از محرومان و پا برهنگان را در دستور کار قرار داده اند و در این راه از تمام ظرفیت ها موجود استفاده کرده اند.

فتاح زنده نگاه داشتن مکتب و مسلک امام راحل را تنها راه درست حل مشکلات کشورعنوان کرد و یادآور شد: تمامی مسئولان باید راه امام را در توجه به مردم در دستور کار خود قرار دهند و از منویات رهبر معظم انقلاب در جهت منحرف شدن انقلاب استفاده کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین