Saturday 27 April 2024| ۰۱: ۴۸ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
برگزاری انتخابات بزرگ و مشارکت گسترده که ایرانیان داخلی و خارجی برای انتخاب کاندید خود در صف می‌ایستند از افتخارات بزرگ این انقلاب به رهبری امام است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور: آزادی و مردم‌سالاری از اهداف مهم امام راحل بود

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، آزادی و مردم سالاری را از اهداف جدی و مهم امام برشمرد و گفت: برگزاری انتخابات بزرگ و مشارکت گسترده که ایرانیان داخلی و خارجی برای انتخاب کاندید خود در صف می‌ایستند از افتخارات بزرگ این انقلاب به رهبری امام است.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س)، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور با همراهی کارکنان و مدیران این سازمان در پنجمین روز از ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارتنامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

 رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از ادای احترام به مقام امام راحل اظهار داشت: بدون تردید نهضت و حرکت بزرگی که امام آغاز کرده و مسیری که گشودند، ما موظف به عبور و تأسی از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی هستیم و امروز باید اولین گزارش ما در محضر امام راحل این باشد که از مواریث راه و نهضت امام چگونه پاسداری کردیم.

وی با بیان اینکه نخستین ارمغان امام (ره) برای دست یافتن به آرمان‌هایش استقلال بود، افزود: بدون استقلال هیچ‌گونه حرکتی در مسیر پیشرفت نمی‌توانستیم داشته باشیم که با جان‌فشانی‌ها این استقلال حفظ شده است.

نوبخت آزادی و مردم سالاری را از اهداف جدی و مهم امام برشمرد و ادامه داد: برگزاری انتخابات بزرگ و مشارکت گسترده که ایرانیان داخلی و خارجی برای انتخاب کاندید خود در صف می‌ایستند از افتخارات بزرگ این انقلاب به رهبری امام است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: از همه مهم‌تر موضوع جمهوری اسلامی است که دلبستگان، یاران و فداکاران امام و انقلاب به رغم همه بدخواهی‌ها و مشکلات راه امام و شهدا را ادامه دادند که به گزارش تمام مراجع جهانی ایران در این چهل سال نه تنها پیشرفت داشته بلکه در مقایسه با کشورهای منطقه سرافراز است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه امام راحل همچنان به انسان‌های شریفی است که از این قافله عقب مانده‌اند و آن چنان برخوردار نشدند که توجه همه ما باید به اقداماتی باشد که به کمال نرسیده است.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س)
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: