کد خبر: ۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
جریان اصولگرایی در شرایطی به استقبال انتخابات مجلس دهم می رود که مثل همیشه "اختلاف" و در نتیجه "انشقاق" حرف اول را در فضای این گروه تاثیرگذار سیاسی می زند تا بتوان اینطور گفت که آنها همچون چند سال گذشته اتحاد انتخاباتی را رویای محال می بینند.

حمیدرضا ترقی در همین رابطه در گفت و گویی که با شبکه مجازی آستان داشت، با گفتن اینکه " اتحاد در انتخابات مجلس دهم اوجب واجبات است" ادامه می دهد: دهمین دوره انتخابات به دلیل شرایط سیاسی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و دقیقا به همین دلیل همه جریانهای سیاسی در تکاپو هستند تا در وضعیت ایده آلی به کارزار انتخاباتی ورود کنند که جبهه اصولگرایی هم از این قائده مستثنی نیست.

این عضو شاخص موتلفه اسلامی در ادامه اظهاراتش گفت: مساله غیرقابل انکار این است که اصولگرایان اختلافاتی با هم دارند  و درباره مسایل مختلف عقیده هایی متفاوت دارند که البته اگر بیشتر از این نشود، اختلاف علی القائده نمی تواند معضلی بزرگ قلمداد شود. به همین دلیل تاکید می شود که فضا را به گونه ای مدیریت کنند که بتوانند همه در کنار هم فعالیت انتخاباتی را زیر چتر اصولگرایی ادامه بدهند تا انشاءالله برای چهارمین بار متوالی مجلس با اکثریتی اصولگرا تشکیل شود.

معاون امور بین الملل موتلفه همچنین اظهار داشت: لازمه فعالیت تشکیلاتی این است که همه سلیقه هاد بتوانند در کنار هم باشند و همدیگر را بر بتابند، اگر قرار بر جدل و بحث درون جریانی باشد، تحقق اهداف تعیین شده امری محال خواهند شد.

حمیدرضا ترقی در پایان سخنانش گفت: ریش سفیدان اصولگرایی باید جدی تر از همیشه نقش آفرینی کنند تا از این طریق این گروه مهم سیاسی بتواند با یک لیست مشترک در انتخابات مجلس دهم شرکت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین